Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Henrivdl zei:dendirk zei:@ RonW & Henrvdl , ik krijg morgen wat onderdelen binnen en dan ga ik mijn xtreme motoren plaatsen.
Kan iemand van jullie nog eens exact zeggen hoe de kabeltjes naar de zender er terug aan moeten? want vorige keer las ik wat van van boven naar beneden en dan nog eens omdraaien ???
Alvast bedankt :lol:
Als het goed is staan mijn foto's er nog op van de aansluiting. De voorste motor moet onderop en achterste bovenaan de 4-1 controller.
Riconl zei:Vandaag mijn lama omgebouwd naar extreme. Alleen nog niet de motoren en nog niet de extreme lipo.
Heb het glas van de canopy zwart gespoten...vond ik mooier.
Hier de fotos:
![]()
kijk dat is nou leuk, weer een paar foto's
Zo word het veel leuker voor ons en voor de nieuwe vliegers om dit topic te gaan bekijken.
vooral foto's en natuurlijk filmpjes blijven plaatsen met betreking tot de xtreme lama v3
bedankt
Ps: mooi gelukt die canopy,,,,,,, super :!: :!:
jaja maar de bekabeling moest die niet geswitched worden?
Ik moet ook de servos overbouwen ... hoe zitten die op het chassis? geplakt of schroefje?
Henrivdl zei:jaja maar de bekabeling moest die niet geswitched worden?
Ik moet ook de servos overbouwen ... hoe zitten die op het chassis? geplakt of schroefje?
Er hoeft niets geswitched te worden voorste motor onderaan achterste bovenaan. En aan de foto kan je zien hoe de stekkertjes eraan moeten.
Ik ga er idd vanuit dat de servo's met een schroefje vast zitten.
vinnygogo zei:even een vraagje ik heb een lama v4 kan ik die ombouwen naar een xtreme??? vind ik er wel heel vet uit zien!!!!! en het schijnt ook beter te vliegen dussss
vinnygogo zei:even een vraagje ik heb een lama v4 kan ik die ombouwen naar een xtreme??? vind ik er wel heel vet uit zien!!!!! en het schijnt ook beter te vliegen dussss
Henrivdl zei:Ziet er goed uit zeg. Je hebt hem mooi stabiel mooi gelandt op de bank. Zo hoort het he! Haha leuke tekst aan het einde.