E-sky Nemo, the FPV edition

Reserve Nemo :mrgreen: .

020-1.jpg

Degene waar ik de Nemo van had overgenomen had deze nog liggen :cool: .

Wat ik eigenlijk wilde voorstellen is dat iemand met een CNC EPP snijder wat delen van de Nemo kopiëert, zodoende kunnen we een kit samenstellen wellicht zelfs met uitsparingen voor de belangrijkste componenten?

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

De vleugel en romp zouden genoeg moeten zijn. Rudder en zo zijn gemakkelijk zelf te snijden..

Ja, stuurvlakken zijn inderdaad makkelijk zelf te maken met een stukje 6mm Depron en een scherp mes (Stanley) i.c.m. een alu lineaal.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Ik heb me ook en FPV setje besteld, en ben op zoek naar een stabiel vliegend model om alles eens uit te testen. Aangezien ik het model net zoals bijna alle modellen die ik heb het liefst zelf ontwerp en bouw wil ik dat nu ook doen.

Wat zijn jullie eisen aan zo een model?

Het moet natuurlijk heel stabiel vliegen en een redelijke lading kunnen meenemen. Wat willen jullie verder?

Ik weet wel dat m'n eerst volgende kist een Rainbow wordt. Bij HK voor 45 dollar! Flinke motor en accu's erin en je kan een beetje snel vooruitkomen. Dat langzame gedoe begint snel te vervelen. Als ik ermee begin maak ik er wel een draadje over.

full

MVG. Robert.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb me ook en FPV setje besteld, en ben op zoek naar een stabiel vliegend model om alles eens uit te testen. Aangezien ik het model net zoals bijna alle modellen die ik heb het liefst zelf ontwerp en bouw wil ik dat nu ook doen.

Het moet natuurlijk heel stabiel vliegen en een redelijke lading kunnen meenemen. Wat willen jullie verder?

FPV leren vliegen doe je het beste met een goedkoop schuimpie zoals de EasyStar, daarna kan je altijd nog zelf iets bouwen.

Aangezien ik het model net zoals bijna alle modellen die ik heb het liefst zelf ontwerp en bouw wil ik dat nu ook doen.

dat klinkt als een ultiem fpv vliegtuig

niet wind gevoelig
allerlei plekken om fpv spullen te monteren
veel payload
heel goed vliegend
mischien meerdere vleugels,, ivm beginner,,, long fly 3D vliegen
motor als easy star ivm veiligheid
als kist klaar is,,,dat je nog wat kan veranderen
180 span ??????????? mooie maat

dit lijsje kan dus door iedereen aangevuld worden

rob

Mijn ultieme FPV droom kist:
queen%20bee%202.jpg

Monsterwing van 254cm span, EPP en 3 delig.
Ik zou er een "camera dome" onder plakken, met 180' view en groot genoeg voor een gopro. Maar dan moet ik wel eerst een fatsoenlijk systeem vinden, want zoals et er nu naar uit ziet ben ik binnen 900m al klaar. :(

Oeps :oops: dit is et nemo topic jongens, laten we verhuizen naar het grote FPV topic. ;)

haha ik ook niet:mrgreen:
Hij is lelijk, loch, en dik. Maar het vliegt zo heerlijk. Speels, goed trackend een lekkere zeer degelijke ragbak, die het erg goed doet met veel wind, en op een veld niet groter dan 2 basketbalvalden.
Vind nog eens een schuimpje van dat formaat en die postuur die het nog steeds lekker doet met windkracht 4:mrgreen:.

Inderdaad zoals Remy al verteld, lelijke kist maar gemakkelijk en met behoorlijk wat wind toch nog lekker vliegen !

Back