@Emanuel. Wat betreft governor vs. Limiter. Ik geloof in meten vs. mening. Ik denk dat je gelijk heb met die governor, in de zin dat die ruimte nodig heeft om te regelen. Dat is natuurlijk ook op een andere manier te compenseren. Ik zit dan te denken aan een prop met grotere spoed. De stroom opname zal dan wat toenemen, maar dat lijkt me niet zo'n probleem. Nu is het operationele gebruik ca 40A stel dat wordt 50A, dan heb je aan een 2200mAh pack nog steeds voldoende voor een race. Na een race heb ik altijd nog ruim 50% restcapaciteit. Je kunt het ook in meer cellen zoeken, maar dat lijkt me minder gewenst.
Ondertussen is mijn Unilog2 gearriveerd en die bouw ik in in mijn Slipher in aanbouw met snelheidsmeting zodat ik appels met appels kan gaan vergelijken om met iets gefundeerds te komen.
Nu zijn het allemaal meningen naast elkaar. Daar wil ik graag vanaf. Ik wil feiten over wat werkt en niet werkt zodat we een goede reglementswijziging kunnen doorvoeren.
Peet
Ondertussen is mijn Unilog2 gearriveerd en die bouw ik in in mijn Slipher in aanbouw met snelheidsmeting zodat ik appels met appels kan gaan vergelijken om met iets gefundeerds te komen.
Nu zijn het allemaal meningen naast elkaar. Daar wil ik graag vanaf. Ik wil feiten over wat werkt en niet werkt zodat we een goede reglementswijziging kunnen doorvoeren.
Peet