Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
een herkenbare hobbyruimte.
Jammer maar snap het wel , sterkte gewenst TCDie heb ik ook nog liggen, maar op dit moment helemaal geen zijn meer in bouwen. Na al die ellende nu met mijn ogen en het feit dat ik daardoor niet meer kan rc vliegen is voor mij de zin helemaal over.
Ja bouwen vind ik leuk, afwerken heb ik altijd een hekel gehad en ben dus niet de enige.een herkenbare hobbyruimte.
Veel modellen gebouwd en alleen nog bespannen.
Als je mee gaat strijden voor t NK dan kun je altijd nog een betere motor aanschaffenJa das wel een hele mooie Frans.
Maar soms is het ook wel goed om even tussen de zooi te kijken die je al hebt liggen.
En jahoor kom ik toch een AT2204-21 met KV-1800 tegen en dat lijkt me goed genoeg.
hahahaha ja klopt wil hem ook niet in de eerste vlucht kwijt zijn.Als je mee gaat strijden voor t NK dan kun je altijd nog een betere motor aanschaffen![]()
![]()
Leuk! Blijft een mooie en relatief eenvoudige klasse.
Wat doet die 'stuurlijn' bij je kielvlak?
Het lijkt erop dat je wil DT-en door in te sturen met het keilvlak. (Ik zie geen DT-mechanisme op je stabilo).
Heb je dit vaker zo gedaan? Mij bekruipt het gevoel dat het model hiermee in zal spiralen en veel te hard zal dalen/vallen...
Ach ja welke keuze heb je als je geen ruimte hebt en toch FF wil proberen