Ik sta open voor meningen van anderen, heb ook vaak genoeg anderen gelijk gegeven hier op het forum. Kom ook altijd wel naar de ander toe.
Tenzij de ander de discussie aangaat omdat hij/zij mijn naam ziet, en het
daarom met mij oneens is.
Die attitude blijkt duidelijk uit jouw eigen vorige posting, Johan zit al heeeel lang op dat spoor.
En ja, dan stel ik dingen hard.
Ik denk dat er in dit draadje, óók door mij al meer dan genoeg genuanceerd is.
Hoe je het ook wend of keert, iedereen begint elke keer weer over het verbouwen van de Easystar. Mijn mening blijft dan nog steeds; waarom een kist kopen die je moet verbouwen, koop dan gelijk een goede kist.
Probeer nou eens de eigen liefde voor een toestel buiten beschouwing te laten en het rationeel te bekijken.
In dit geval zitten we te discusseren over iets wat al helemaal nonsense is, ik vertel iets over een beginner en jullie gaan zitten redeneren dat het niet klopt, welnu, die beginner komt hier zelf vertellen dat dat zijn ervaring is. Dan is het zinloos om daar nog lang over door te ouwehoeren denk ik.
Overigens:
Wat me opvalt Henri is dat iemand zijn mening door jouw als onzin wordt bestempeld en alleen jouw mening waarheid is. Dat is dus mooi niet het geval.
Dit geld voor 99% van alle modelbouwers. Daarbij komt dat er al vaak genoeg aangegeven is dat ELKE post op een forum een mening is. Ik vind het dan bullshit om overal maar weer tussen te gaan zetten 'meen ik', 'ik denk', 'ik vind', enzovoort. Ik post het dus is het duidelijk dat het mijn mening is.
Ga eens mijn posthistorie goed doorzoeken en je zult zien dat ik al vaak genoeg betoogd heb dat mensen niet één mening (bv. die van mij) moeten geloven, maar een eigen mening moeten vormen op basis van wat iedereen zegt, zaken wegen.