EC-135 Hirobo KLPD

Ik heb de aflevering ook gezien.

Nu heb ik nog meer goesting om deze heli na te bouwen.

Het werd nog vervolgt dus volgende week weer kijken.

Zo leer ik ook wat bij van de werking bij de KLPD.

Als je een beetje handig bent kun je het ook zelf bouwen zoals ik heb gedaan bij mijn schaal heli's.

Info is te vinden in duitsland

Blinkelektronik V3

Spullen kunnen bij conrad besteld worden heb er inmiddels 4 sets gebouwd.

Hierbij een voorbeeld van de verlichting zoals hij op mijn EC 135 zat.

[URL="
- Vario EC135 winter 2010[/URL]

Mvg

Ed

Wat een mooi ding zeg!! Bedankt voor de info, maar zoek toch een kant en klaar zetje.NIet al te handig met elektra:p

Laatst bewerkt door een moderator:
file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

Laatst bewerkt:
Excuus voor de vervuiling van het draadje maar:

Hier hebben ze een kompleet en goedkoop setje wat ook leuk is :
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy R/C LED Lighting System

Dit is die set op mijn oude 450:

Vliegend zag je ze ook nog vrij goed:
De strobes zijn wat snel maar zo heb je wel een kant en klaar setje wat je zo in je ontvanger steekt en dan werkt.

Toch even opmerken.
Ik heb het setje ook aangekocht een tijdje terug.
Bij inbouw werd al vlug duidelijk dat soldeerpunten onder de gele krimpfolie
echt BAGGER zijn (kwam gewoon los na het vastnemen...)
Heb het ding dan ook vlug 'links' gelegd.

In mijn ogen niet betrouwbaar (genoeg).

Laatst bewerkt door een moderator:
nice Berta, maar waar blijven de foto's van de mechaniek ??

och laat maar, kom er maar eens gewoon mee langs in de shop, zo'n dingen zie ik liever in't echt :wink:

Hey hey Bert,

je bent in gang geschoten merk ik. Goe bezig. 't Wordt vast en zeker een machtige machiene enne... met de poppekes spelen is veiliger dan mee de meiskes. Frieten, bier, chocolade en strips zijn in België ons lang leven.
Bij ons komen daar nog schaalhelis bij, dus reken maar da'k dit draadje tussen mijn eigen bouwperikelen door met volle aandacht ga volgen.
'k Wens je heel veel creativiteit toe bij het maken van je eigen bouwstrip. Toch misschien een paar kleine tips. Vergroot je letterhoogte ne keer met een 30 à 40%. Dan zal het makkelijker lezen en zet de vulkleur van je tekstballonnen op wit tot licht grijs. Kies zwart of donkerblauw voor de omlijning en maak die wat minder dik. 'k Denk dat da véél beter zal overkomen.
Zorg tenslotte voor wat meer licht om je foto's te nemen. Ik gebruik een 500 Watt halogeenspot voor de algemene verlichting, daarbij een 700 Watt lamp voor de doelverlichting en nog enkele gewone lampen om slagschaduwen te verzachten.

Heligroeten en veel plezier,

Nick

Laatst bewerkt:
Nu heb ik alles afgeschuurd met andere woorden alle hoeken rond gemaakt en vervolgens de overgangen weg gewerkt met plamuur.

En uiteindelijk "porenfuller" gebruikt om de hout structuur weg te krijgen.

3 lagen telkens tussen de lagen lichtjes op schuren.

file.php

Vervolgens moet je de bovenste cocpitpanel zelf maken van een stuk plastiek zeggen ze in de handleiding maar ik heb dat gemaakt van printplaat

file.php

hehe ge maakt het wel lollig met die mannen Berta :D

ferm die middenconsole, ook ferm opgelost met dat stukje printplaat, licht én sterk !

Back