Edge 540 T van engel : Bigscale brushless

Hey Herman,

even drie vluchtjes rustig, niet verder dan 50% ontladen, en weer laden tot zo'n 90%. Het vierde vluchtje mag je dan ;). Het is echt de moeite, je krijgt dan vergelijkbare power als de 3700 Zippy-R (alleen dan natuurlijk in verhouding tot de 4800 milli's i.p.v. de 3700 milli's). Ik heb helaas één setje anders behandeld, en deze is toch minder als de overige (kan natuurlijk toeval zijn, ik denk het echter niet).
Echt héél leuk, regelaar slopend (Spin 200).

Greetz, Aldert

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo gisteren even de Zippy R 4800 getest..... ik had te weinig tijd om 3 vluchten rustig aan te doen dus heb 1 vlucht kort wat gevlogen en de 2e vlucht al wat steviger. 3e vlucht echt stevig gevlogen met veel volgas en de accu's waren 41 graden aan de bovenkant en 46 aan de onderkant. Beetje koeling aan de onderkant erbij dus. Vermogen leek een stuk meer vooral na verder in de vlucht. Het was ook windstil dus dan lijkt het zoiezo of je meer vermogen hebt.....

Ik ben benieuwd hoe deze packs het blijven doen :)

Vandaag even wat onderhoud gedaan aan de edge. Ik zag dat de ontvanger accu niet was losgekoppeld :( Helemaal leeg, 2V over :( Even laden en ik trek er zo weer 2200 mAh uit bij 5A :) Niet gek. Mooi spul die A123.

Het ging me vandaag om de motor steun. De spinner liep wat aan tegen de kap indien ik veel g's trok. Motor ophanging flext net iets teveel. Ik had al een mooie ophanging van HobbyCity liggen en die zit er nu op. Past precies en voelt erg goed aan. Helaas zit de ophanging met 4mm bouten vast maar dat moet ook voldoende zijn. Hier wat foto's:

cimg4714.preview.jpg

cimg4715.preview.jpg

cimg4717.preview.jpg

cimg4718.preview.jpg

Back