Als iemand goede suggesties heeft waar ik mijn onderdelen moet gaan halen stel ik het zeer op prijs.
Het lijkt echt een probleem knullige en onoverzichtelijke sites waar ze dan een paar dingetjes hebben die leuk lijken..
In eerste instantie zou ik hem stock rijden en kijken wat je er aan vbevalt en wat niet. Als je je draagarmen stuk rijdt (trust me, dat GAAT een keer gebeuren) dan kan je die meteen vervangen door rpm armpjes bij liquidrc (nagenoeg onverwoestbaar, ik rij al 2 jaar rustler en moet de eerste nog stuk rijden)
Niet noodzakelijk, maar ik vind het persoonlijk wel fijner, de rpm shock towers. Ze geven minder flex dan de stock towers en dat komt de wegligging van je rustler wel ten goede.
Als je om bent en voor de rustler gaat, dan zou ik , als je veel op asfalt rijdt een setje anaconda banden erbij nemen en voor het ruigere werk (gras, modder, kiezel) een setje talon banden.
Kwa accu's en lader kan je zo gek gaan als je wilt. Maar als je slim bent geef je daar geen kapitalaen aan uit en koop je die bij hobbyking in hongkong. Tegenwoordig verzenden die alles via zwitserland (dus geen bijtelling aan de grens) en als het op voorraad is dan heb je het binnen twee weken binnen. Je kan ook in hun duitse magazijn kijken, maar hou dan wel rekening met de hogere prijs en 9,95 verzendkosten. Voordeel daarvan is wel datje het binnen 3 dagen in huis hebt.
Accu's kan je alles nemen van turnigy of zippy als het maar 2S (eventueel 3S maar dan is je rustler net een raket) is en minimaal 20C (meer is beter maar maar niet noodzakelijk). Let ook even op de afmetingen van de accu, daarover vind je in de rustler vxl thread meer info.
Zelf heb ik ook de axle carriers vervangen door STR alumium carriers omdat die wederom minder flex hebben, maar deze zijn ook weer NIET noodzakelijk als je niet echt veel op een baan rijdt.
Ik hoop dat je hier wat mee kunt