Frans gefeliciteerd !! zal je geen spijt van krijgen. Je hebt toch wel de goeie mode besteld ?? Ik heb begrepen dat in nederland bijna alleen maar mode 1 verkocht wordt.
Groet,
Jerry
Jerry mode 2 daar vlieg ik nu ook mee.
gr,
Frans
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Frans gefeliciteerd !! zal je geen spijt van krijgen. Je hebt toch wel de goeie mode besteld ?? Ik heb begrepen dat in nederland bijna alleen maar mode 1 verkocht wordt.
Groet,
Jerry
Hallo!
Ik heb de knoop ook maar doorgehakt!
Een HB king II aangeschaft
Na veel van dit draadje te hebben doorgelezen.
Ik zal jullie dus nog wel bestoken met allerlei vragen zodra hij (of is het een zij) binnen is!
Ik wilde alvast wat gaan ofenen met een sim (FMS) en vroeg me af wat je daar zoal voor nodig hebt...
Ik heb een MX12 (vooralsnog alleen nog gebruikt voor vliegtuigen en een ornothopter). Ik neem aan dat er een soort adapter voor nodig is om de MX12 aan de compu te hangen.
Welke is dat? en is er een king II model voor FMS? Zo nee wat komt er dan dichtbij?
Alvast bedankt voor jullie hulp! En tot ziens op dit draadje!
Eefjan
Mijn throttle curve is 0,60,65,70,99 Dus van hooveren tot aan normale vlucht draaid de motor rond de 65 % toeren.. Hij is niet helemaal vlak om de toeren vermindering bij hogere belasting te compenseren en bij max throttle heb ik ook nog max speed om even snel te kunnen corrigeren.. Maar ik vlieg en hoover zoals je hoort bijna op stabile headspeed..Ziet er heel goed uit Benno! even voor mijn beleving; zet je het toerental vast tijdens de vlucht of doe je dit handmatig?
Ja precies, dus ik zit te laag in toeren. waardoor de rudder servo verder uit zou moeten slaan maar dit is juist beperkt vandaar het draaien. Hoe staat bij jou de pitch curve?
Mijn throttle curve is 0,60,65,70,99 Dus van hooveren tot aan normale vlucht draaid de motor rond de 65 % toeren.. Hij is niet helemaal vlak om de toeren vermindering bij hogere belasting te compenseren en bij max throttle heb ik ook nog max speed om even snel te kunnen corrigeren.. Maar ik vlieg en hoover zoals je hoort bijna op stabile headspeed..
Ik heb proef onder vindelijk gemerkt dat je enerzijds zo weinig mogenlijk toeren moet maken voor een rustige gecontroleerde vlucht anderzijds moet je juist hooveren iets boven midstick.
De HH gyro is een walkera wk-G011... die doet het wel lekker maar houd hem niet echt vast. Dat kun je bv goed zien als ik stukjes achteruit terug hoover..
Benno
Jezus Benno, heb je in een trainingskamp gezeten of zo. Niet normaal man zo goed als jij nu al gaat. Ik ga zondag echt niet bij jou in de buurt staan hoor want dan schaam ik me kapot met dat gestuntel. Nee hoor hier gaat het ook steeds beter. Ik heb hier alleen niet zo veel ruimte en moet echt een andere plek gaan zoeken. Ik vlieg gewoon 4 lipo's leeg zonder pauze dus dat geeft al aan dat het te gemakkelijk wordt. Beetje fly by's doen en op hogere hoogte oefenen. De moeilijkheid heir zit hem in de beperkte ruimte wanneer je weer naar beneden komt. Tevens loopt ik steeds meer egen de beperkingen van de zender aan maar das nog een paar dagen.
Van de week wordt het slechter weer en gaat de kop uit elkaar om alles te controleren en eens wat soepeler te maken. Heb al zo'n 6 uurtjes gevligen zonder ook maar ergens aan te komen dus wordt het wel eens tijd. Vanmorgen weer 4 lipo's die overigens wel steeds minder gaan worden. Maar mag het ook ik denk dat ik ze wel zo'n 50 a 60 keer heb opgeladen als het niet meer is. Doe er toch nog 12 minuten mee mits ik ze balanceer.
gr,
Frans
Ik heb mijn tail moeten vervangen omdat ik die stuk had gemaakt. Echter nu blijft ie bij hoveren constant rondjes draaien tegen de klok in. Heb de servo al verschoven op de tailboom, maar zit nu zo ver dat ik niet nog meer pitch op de tail kan zetten, en hij draait nog steeds tegen de klok in...
Iemand een idee wat er mis kan zijn?