Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Met zo'n forumnaam kon hij niet anders dan onder water te eindigen...Kist eindigde in een boom en uiteindelijk in de sloot
Kan ik eigenlijk alleen maar bijtreden.Het zag er toch bijna vliegbaar uit.
En het lullige is: als je niet vanaf het begin was gaan sturen maar het kistje zijn gang had laten gaan, had het waarschijnlijk heel wat beter afgelopen....Ondanks alle goedbedoelde adviezen om hulp te vragen bij de eerste vlucht, is deze eikel toch zelf aan het klooien gegaan. Na slechts enkele seconden ging het helemaal fout...:
Na dit gezien te hebben, zal ik beter ook een instructeur erbij halen voor mijn eerste vlucht.
@Cousteau:Tsja...........
Ook ik ben van mening dat het kistje best goed vliegt, het vliegbeeld laat duidelijk "overcontrol" zien, een typische beginnersfout. Stuur me nou even een berichtje als je het weer wilt gaan proberen. En velen van ons (wie niet) waren ook eigenwijs en probeerden het eerst alleen.........![]()
Excuseer?dan ook niet vergeten de hoogteroer servo en ESC op de ontvanger van plaats te wisselen
Als jij -zoals ik voorstelde- de neutralisatieveer en ratel/rem van stick laat wisselen, dan zit de gasfunctie ineens op het kanaal, waar eerst het hoogteroer zat en andersom.Excuseer?