Eerste wedstrijd F3P-NK 2010/2011, 21 november Arnemuiden

Als je het over de AM hebt, Jazeker! vorig seizoen ook 2e geweest.

Maar nu is er meer concurrentie :thumbsup:

Ben d'r zondag jammer genoeg niet bij.
Dus dat wordt januari. Iedereen heel veel plezier en suc6.

Ik zie zondagavond wel de uitslagen.

Gr. Jasper

ook ik ben er morgen niet bij, in verband met het weer ga ik lekker op mijn eigen veldje vliegen. Ook het extreem vroeg vertrekken zit er even niet in, ivm activiiteiten vanavond :drinking:

In zevenbergen ben ik er wel bij

Komen er morgen nog wel vliegers? :confused:

Ik zie zoveel afmeldingen :2gunfire:

Of kom ik morgen kijken in een lege zaal?

Neem ik toch maar wat te vliegen mee, om vrij te vliegen ;)

Pffff, best vroeg. :morning: :hammer:

Eigenlijk ben je ook knettergek om zo vroeg op te staan, 220 kilometer te gaan rijden en dan drie keer twee minuten te vliegen. En natuurlijk weer 220 kilometer terug te rijden. Vreemde hobby. :? :mrgreen:

Pffff, best vroeg. :morning: :hammer:

Eigenlijk ben je ook knettergek om zo vroeg op te staan, 220 kilometer te gaan rijden en dan drie keer twee minuten te vliegen. En natuurlijk weer 220 kilometer terug te rijden. Vreemde hobby. :? :mrgreen:

Best wel :rolleyes:

Komen we nog langs Maaskantje of nie dan?

Sleur, Phil, Niels en Erik

Gefelicitaart met de uitslag. Goed gedaan. Ben zeer benieuwd naar de totaal lijsten. Ben net terug uit Spanje. Spreek jullie snel.

Gr. Jasper

De scores staan op de F3P.nl site -> Uitslagen 2010/2011

Als je op de link van de klasse klinkt krijg je het score overzicht van die klasse te zien

Morgen meer...

Groet
Winfried

Winfried en organisatie bedankt :worship: Alles was weer top geregeld.

Verder was het een topdag :yes:

Laatst bewerkt:
lekker bezig max, 2e jaar f3p en nu al winnaar in de B, ga zo door zou ik zeggen :mrgreen:

ook alle andere prijswinnaars, gefeliciteeerd met je behaalde resultaat!

Het blijkt dat ik de 3e vlucht veel beter heb gevlogen. Ik sta nu minder dan 1 punt achter op Peter, maar Derk en Niels zijn nog een flink eind verwijderd.
Max, gefeliciteerd. Én niet te vergeten dat al die jaren C vliegen eindelijk de vruchten afwerpen voor Niek.

Back