Eerste wedstrijd F3P-NK 2010/2011, 21 november Arnemuiden

Een goeie kist (Xerces v?)
en
geen jonkies momenteel in C :banana:

Laatst bewerkt:
Je bent zo jong als je je voelt... :teacher: Er zijn veel producten die er van buiten niet uit zien maar toch heerlijk zijn. ;)

Binnenkort de F3P-Rollator klasse. :rolling:

Maarre.... zonder gekheid,
Het zou wel mooi zijn als we bij de diverse clubs die indoor vliegen nog wat nieuwe mensen kunnen motiveren om met de wedstrijden mee te doen.....

opzich is daar interesse wel voor, maar veel wedstrijden zijn in zeelandnoord-brabant.
Een keertje een wedstrijd in een ander deel van nederland mischien?
Dan is de afstand geen probleem meer... om het een keer te proberen.
Dat merk ik nu wel, ik ga 1 wedstrijd proberen mee te doen, maar denk niet dat mijn ouders me 4x naar zeeland willen brengen aangezien dit toch wel erg ver is.
Mischien een optie het iets centraler te houden??

Laatst bewerkt:
opzich is daar interesse wel voor, maar veel wedstrijden zijn in zeeland.
Een keertje een wedstrijd in een ander deel van nederland mischien?
Dan is de afstand geen probleem meer... om het een keer te proberen.
Dat merk ik nu wel, ik ga 1 wedstrijd proberen mee te doen, maar denk niet dat mijn ouders me 4x naar zeeland willen brengen aangezien dit toch wel erg ver is.
Mischien een optie het iets centraler te houden??

Misschien toch je topografie een keertje leren ?;)
Er is 1 wedstrijd in zeeland inderdaad......en 1 in noord-brabant....en dan nog 1 wat meer naar het noorden (creil)......en jah het is niet zo gemakkelijk een zaal te vinden...(of iemand die er 1 kan regelen) Er wordt al geprobeerd om de wedstrijden te verdelen over het land, maar jah als er geen zalen zijn, of geen animo van mensen uit die kanten van het land om eens te kijken dan houd het op natuurlijk........ben benieuwd wie er voor maart met een goede zaal komt........

@Corné, oeps. topografie is inderdaad niet mijn beste vak;).
wat ik natuurlijk wou zeggen is dat er 2 ver weg zijn.:rolleyes:
En Nando kon toch een zaal in Apeldoorn regelen? dit scheelt al een heel stuk.
En natuurlijk petje af voor de mensen die nu de zalen regelen, daar niet van!

Ik heb de AM's opgenomen, nu nog even een werkende thuispjoeter voor t omzetten.

Ik was maandag(avond) al vroeg 2D..

Laatst bewerkt:
Back