Eerste wedstrijd F3P-NK 2011/2012, 6 november Arnemuiden

bijna goed.........................

In C in elke geval Yannic van Moerkerk op de eerste plaats.

Net thuis, de chinees in middelburg had toch wat moeite om de kip te vangen, duurde wat lang.

De scores komen dan ook pas morgen avond op de F3P.nl site.

Verder hebben we denk ik een leuke dag achter de rug, met veel bekende gezichten en ook een paar nieuwe piloten! ( die meteen een mooi visite kaartje hebben afgegeven)

Wat mij erg opviel is dat het er op leek dat iedereen flink goed voorbereidt op deze wedstrijd verscheen. Waar we andere jaren nog wel eens bij mensen zagen dat ze de figuren op de wedstrijd dag voor het eerst werden gevlogen, was het dit jaar zeker niet het geval en stond iedereen netjes te sturen en werden er mooie vluchten neer gezet.

Dat beloofd wat voor de rest van het seizoen!

Groet
Winfried

Was een topdag vandaag mensen, de gezelligheid was weer overal en de organisatie was weer perfect... dank aan de organisatie :yes:

Heerlijk gevlogen vandaag, het niveau ligt inderdaad stukken hoger dan vorig jaar :yes: Ik kan hard aan de bak want de volgende wedstrijd wil ik Michael wel verslaan :mrgreen: Helemaal te gek voor je... eerste wedstrijd ooit en dan nog derde worden :thumbsup: Gefeliciteerd, de andere winnaars natuurlijk ook gefeliciteerd.

Tot de volgende wedstrijd, ik heb er nu al zin in :yes:

Heeey heren,

Nou. ik kom net binnen van een FANTASTISCHE dag :D

Vandaag dus mijn debuut gemaakt, met mijn ALLER eerste modelvliegwedstrijd, en het is me bijzonder goed bevallen (niet alleen vanwege mijn plaats) maar vond het gewoon TOP!

1e vlucht, was een RAMP, maar gelukkig gingen nr 2 en 3 heeel wat beter, wat me inderdaad een onverwachtse 3e plek op heeft geleverd.

Nu maar snel een rechte kist bouwen (ofja, laten bouwen!) en vollop door oefenen, want ik had nog een hoop puntjes dat ik dacht van, he... dat kan beter ;)

Tot 18 december allemaal!

Oh ooo, oeps,... kan beter gelijk maar stoppen...

je moet in ieder geval minstens 230 punten vliegen om ook maar kans te maken op een zegen in C niek.

ik had 221 en 228 en werd 2de. op waarde geklopt door Yannic.

in A heb je de namen juist maar niet de volgorde.

het wordt na wat ik gezien heb een spannend jaar in alle klassen.

Zo ik heb al weer een portie zin in de volgende keer hoor!

Zal wel net zo spannend, of spannender gaan worden als gister. Aangezien iedereen nu weet hoe en wat :p

Dus, snel een rechte kist... en FLINK gaan trainen, wie weet zit er wel meer in :p

@ sleurhutje,

Maar na een uurtje autorijden is je motoriek wel een stuk beter op gang als na een uurtje slapen ;)

Is de volgende nu in Gendt of Wijchen ? ik vind een olympische hal in Wijchen, ik neem aan dat het deze is ?
F3P site geeft nog geen adres.

nee is in Gendt, ligt net naast bemmel. We hebben bij ons in wijchen idd een olympic hal, maar deze heeft een dak in puntvorm, en de zijkanten zitten rond de 4m hoog. Gaat hem dus niet worden ;)

Back