Eerste wedstrijd F3P-NK 2011/2012, 6 november Arnemuiden

Ik vind alles best... zolang Michael maar niet te goed gaat vliegen :mrgreen: :rolling:
Deze keer hebben we vrolijk en gezellig tegen die nieuwe jongens gedaan. Volgende keer halen we natuurlijk wat extra psychologische oorlogvoering uit de kast. :mrgreen: ;) :lol:

Hier wat plaatjes die ik heb gemaakt van de xercessen en Disneys....

Groepsfoto's zijn welkom !!!! :-)

F3P04.jpg

F3P03.jpg

F3P02.jpg

F3P01.jpg

De scores staan weer op F3P.nl

Als je op het label klinkt (F3P-A, F3P-B etc) dan kan je de complete score brakedown zien.

GrWinfried

Ok, we zijn dus echt van de 1000% regel afgestapt... Wist dit niet meer zeker.

(Edit: in het FAI doc op de site staat overigens (nog) dat de 1000% moet worden toegepast.)

Laatst bewerkt:
Was erg gezellig gisteren in Zeeland. Weet gelijk dat er een hoop training nodig is voor de volgende keer. Gelukkig kissie heel gebleven. Had nog weinig het B-probramma compleet gevlogen. Kwam door mijn vorige vlieger. Die was niet geschikt voor het B-programma. Deze wel . alleen nu nog leren sturen. Gaat wel goed komen.

Iedereen bedankt voor de gezellige dag.
18 december zal de ACH weer van zich laten horen...:D

Gr. Jasper

Sorry peter, ik zal vragen of ie dat niet meer wil doen. ;)
Niets daarvan. We hebben nog gevraagd of hij tweede of derde wilde worden voor de laatste vlucht van Niels. Toen zei hij dat een derde plaats wel goed was, zo geschiedde... Wij hebben niet druk gedaan tijdens Niels laatste rondje. :teacher: ;)

Niets daarvan. We hebben nog gevraagd of hij tweede of derde wilde worden voor de laatste vlucht van Niels. Toen zei hij dat een derde plaats wel goed was, zo geschiedde... Wij hebben niet druk gedaan tijdens Niels laatste rondje. :teacher: ;)

Idd Sleur, zo is het :yes: :p

Back