Hoi Jan,
Ik ben nu niet thuis maar volgens mij was het 314 Beige van Revell. Ik gebruik de Aqua colors van hun, droogt aardig rap en bijt niet met de andere waterverven die ik gebruik (motip...).
Het is wel grappig, ik had voor de mastkleur eigenlijk rood als favoriet, met geel eigenlijk pas op de derde plaats... Maar ik denk achteraf dat dit inderdaad wel de beste keuze is geweest.
Ik ben trouwens nog aan het piekeren hoe ik een "elektromotor" kan simuleren op de winch, ik heb wel iets maar dat is een béétje boel te groot. Ik heb een onderdeeltje van pakweg een cm lang en 8mm dia nodig dat overtuigend genoeg een motor kan lijken. Uiteraard met van die koelribbetjes...
Die winch is trouwens wel echt een flinke jongen, er is eigenlijk geen plaats meer voor trappetjes naar een dek hoger er naast meer. Hoe ik dat ga oplossen....
Misschien de winch maar een beetje uit het midden zetten ofzo?
Ik ben gisteravond ook nog begonnen aan de dekkraan, een AHT moet natuurlijk wel een flinke kraan aan boord hebben, maar erg veel verder dan twee PVC pijpjes in elkaar met een M6 bout er doorheen ben ik nog niet. Wordt uiteraard vervolgd