Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
mestdaght zei:Zaterdag was het FBA vergadering , weet er iemand wat er uit de bus is gekomen ?
TM
alfaracer zei:gaat X-Ray nu een T2 007 chassis uitbrengen voor 5 cellen?....pfff ik ga wel brandstof rijden
Frans Heinsbroek zei:alleen de rijders van Amca waren tegen en hun club ook, alsmede de Baanbrekers. Daar de andere stockrijdesr voor waren alsmede 3 ? clubs werd het dus 5 cellen. Je kunt het niet iedereen naar de zin maken. Jammer alleen dat de tegenstemmers het zelf nog niet geprobeerd hebben om met 5 cellen te rijden: de mensen die het wel geprobeerd hebben zijn allemaal enthousiast.
Door het stemmen met volmachten hebben dus inderdaad modified rijders gestemd op dit voorstel: als je een volmachtstem uitbrengt wordt je geacht dat goed te doen en die mensen hebben zich allemaal, stuk voor stuk aan de hen gegeven volmacht gehouden. Daardoor ontstond een op zich wel grappige situatie waarin mensen persoonlijk voor waren, maar als gevolmachtigde tegen moesten stemmen.
Jan van Steeg zei:Van de aanwezige stockrijders was zeker weten de overgrote meerderheid tegen '5 cellen', maar omdat er meer clubs voor '5 cellen' stemde, en dus ook het sectiebestuur, had '5 cellen' 2 stemmen meer. had het sectiebestuur naar de rijders geluisterd ipv de clubs dan was het 6 cellen geworden ondanks de vele extra stemmen die de clubs inbrachten
Dus zo heel erg duidelijk was de keuze niet!!!
Frans Heinsbroek zei:Overigens had ik verwacht dat er wel meer licentiehouders zouden komen vanwege de omvangrijke veranderingen.
Frans Heinsbroek zei:Jan van Steeg zei:Van de aanwezige stockrijders was zeker weten de overgrote meerderheid tegen '5 cellen', maar omdat er meer clubs voor '5 cellen' stemde, en dus ook het sectiebestuur, had '5 cellen' 2 stemmen meer. had het sectiebestuur naar de rijders geluisterd ipv de clubs dan was het 6 cellen geworden ondanks de vele extra stemmen die de clubs inbrachten
Dus zo heel erg duidelijk was de keuze niet!!!
hmmm ik heb in de stemming dan de keuze van het sectie bestuur gemist ! :idea:
Dat de meest aanwezige stockrijders tegen waren was op zich nog wel logisch: dat was het AMCA contingent: van HFCC waren weliswaar maar 2 stockrijders, 1 rijder die aanwezig was heeft afgelopen seizoen modified gereden maar gaat weer terug, en HFCC leden hadden volmachten afgegeven.
Overigens had ik verwacht dat er wel meer licentiehouders zouden komen vanwege de omvangrijke veranderingen.
Roelof zei:Frans Heinsbroek zei:Overigens had ik verwacht dat er wel meer licentiehouders zouden komen vanwege de omvangrijke veranderingen.
Blijkbaar vonden ze de wedstrijd in Viol (of hoe heet dat daar) belangrijker...
Roelof zei:Corrigeer mij als ik fout zit maar ik had het idee dat de kleine groep stockrijders in de zaal niet blij waren met de stemming door de grote groep modified rijders betreffende beslissingen voor de stockklasse, het is inderdaad krom om te beslissen voor een klasse waar je zelf niet in rijdt, onthoud dan je stem zoals de stockrijders dat wel overduidelijk deden voor de modified klasse.
Tonyv zei:Maar zelfs al wil ik dat niet, dan is het nog steeds in mijn belang om er zorg voor te dragen dat nieuwe rijders in kunnen stromen (zowel op club als NK niveau) zonder eerst 3 jaar bezig te zijn om de auto onder controlle te houden.