Burp
Forum veteraan
Daar verschillen we dan duidelijk van mening. Vroeger noemde we dat sociale controle. Iemand deed iets wat niet was toegestaan en je werd er op aangesproken. Tegenwoordig is het allemaal ik, ik, ik. Hiermee wil ik niet zeggen dat je over alles maar je ongezouten mening moet uiten maar dit soort gevaarlijke acties vind ik, op zijn minst, niet handig om goed te keuren :nooo:
Als hij dit op ooghoogte doet in een weiland zonder andere in gevaar te brengen dan zichzelf zul je mij niet horen, Darwin heeft daar ooit iets slims over geroepen. Buiten dat onze hobby door dit soort gasten naar de klote gaat brengt hij onwetende en onschuldige mensen in gevaar. Wat mij betreft heel hard aanpakken.
Als hij dit op ooghoogte doet in een weiland zonder andere in gevaar te brengen dan zichzelf zul je mij niet horen, Darwin heeft daar ooit iets slims over geroepen. Buiten dat onze hobby door dit soort gasten naar de klote gaat brengt hij onwetende en onschuldige mensen in gevaar. Wat mij betreft heel hard aanpakken.