Ik heb meen ik zo uit het hoofd een 10 x 8 klapprop van Aero-Naut. (Ja, die zijn erg goed) Had ook een andere spinner er op, turbo type met open voorkant. Helaas heeft Lindinger die niet meer. Flens is nog goed en nioet kromgeslagen, ook de meenemer is nog recht, maar het dopje, de cone uit alu zo krom als een hoepel. Ik heb wel een andere spinner, maar lang zo mooi en licht niet. Dus ik ga een poging wagen hem te richten. En anders maar een kopie maken en optrekken uit epoxy en glas... tenzij ik weer zo een spinnertje tref... veel meer werk natuurlijk...
Freudenthaler heeft mooie, maar dat slaat een beetje door in prijs voor zo een zwevertje. Is meer voor een high-performance kist... ik zal later wat plaatjes posten... via de mobiel lijkt dat wat lastig te gaan...
Wat betreft de motortjes heb ik nog twee van de originele ARF... die zijn adequaat voor het oude model...
Die Turnigy heb ik ook nog nieuw liggen? Meen ik... of ik heb er te veel over gelezen

.
Die hoeft op een Hawk niet hard te werken. Sleurt een Graupner Taxi I trainer geriefelijk omhoog, zoiets had ik gelezen opt MBF.
Het beestje lijkt met al die 'improvements' zwaarder te zijn geworden?... moet hem nog wegen... folie nog niet op de vleugels... en het stabilo staat nog in de oude oracover.
Ik had het stabilo meer in profiel geschuurd. En nieuw in de folie gezet. Het was na de crash doormidden in de vouw, maar dat heb ik met 2 oracover foliepatches weer verbonden. Weer zo goed als het ooit was. Bovendien het balsa daar zo twijfelachtig dun dat dat eigenlijk geen sterkte meer zou geven...de sterkte volledig afhankelijk van de dunne originele folie...
Gr Bas