Hallo Pierre, dat schermpje van hobbyking is mooi maar zeer kritisch om af te stellen.er zijn genoeg forums die daar aan gewijd zijn.
Heb je een foto of zo van die singel kite van peterling?
En maten of tekeningen van mijn trike heb ik niet ,ik verzin maar wat en zoek ook veel op internet en van foto's en filmpjes leer je veel.
Als ik tijd heb dan maak ik wel een foto met de meetlat ernaast voor indicatie.
Als je dit topic al eens heb doorgenomen zie je dat ik het altijd zo goedkoop mogelijk wil houden, het scherm in bovenstaande foto( paraplane scherm)
kost nieuw zo een 120$ zonder verzending.maar ik heb deze tweede hands op een Duitse site gevonden voor € 30 oncl. Verzending dus ook weer goed koop.
En door veel vallen en opstaan komt het er wel een keer van, nooit opgeven.
Heb je een foto of zo van die singel kite van peterling?
En maten of tekeningen van mijn trike heb ik niet ,ik verzin maar wat en zoek ook veel op internet en van foto's en filmpjes leer je veel.
Als ik tijd heb dan maak ik wel een foto met de meetlat ernaast voor indicatie.
Als je dit topic al eens heb doorgenomen zie je dat ik het altijd zo goedkoop mogelijk wil houden, het scherm in bovenstaande foto( paraplane scherm)
kost nieuw zo een 120$ zonder verzending.maar ik heb deze tweede hands op een Duitse site gevonden voor € 30 oncl. Verzending dus ook weer goed koop.
En door veel vallen en opstaan komt het er wel een keer van, nooit opgeven.