G
Ger Kovacs
Guest
...
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
K'vind het erg mooi dat je dat op gevoel baseerd.......al je turbines lopen goed maar er zijn er die ellelange berekeningen nodig hebben om te zien of de druk verhouding wel goed gaat komen..... Ik hoop ook dat deze diff. wel goed gaat komen. Ben in ieder geval wel geinspireerd door jou manier van zelf frezen dat ik ze binnenkort ook zelf wil gaan proberen te maken voor oa mijn JG100.De compressor heeft in ieder geval een mooie vorm , dus de vortex zal wel gaan werken
tp://www.radingspoor.nl/showonderhoud.asp?id=12[/url]Hallo Ger,
Kan je beschrijven hoe je je puntlas-machine gaat maken?
Ik ben nu bezig om diverse info te verzamelen om zelf een turbine te gaan maken. Het frezen ga ik uitbesteden aan een vriend, die CNC mogelijkheden (zonder draaiwerk), het overige draaiwerk wil ik zelf gaan doen.
Maar de brandkamer dient gepunt te worden. Nu zijn er overal mooie (dure) apparaten te koop, maar jij gaat er mogelijk zelf een maken.
Nu zou ik dat ook graag willen, maar waar heb je de info vandaan, hoe en wat je moet doen.
groeten Paul