Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bruno van Hoek zei:...Langzaamaan begin ik te beseffen dat van de gemotoriseerde modelvliegerij, LB wel tot de meest veeleisende categorieen behoort. :roll:
...
Nico Peursum zei:'t klinkt misschien gek, maar een iets minder nieuwe Lipo, de PQ-B4000-SP-4S is wat lichter (352 gram) en kan nog steeds 40A continue aan (56A piek).
http://www.aircraft-world.com/shopexd.asp?id=2859
Bruno van Hoek zei:Ik vrees dat deze geen 35A kunnen leveren gedurende 6 minuten. En dan nog niet zo leeg zijn dat dit tot een aanzienlijk verkorte levensduur (= minder dan 500 cycles) zal leiden....
Maar dat bruikbare cellen er aan komen is duidelijk.
Ze halen de waarden wel, maar ze hebben te weinig capaciteit voor mijn toepassing, vandaar.mao zei:Waar baseer jij je op dat deze lipo,s de opgegeven waardes niet halen?
Nee, dit is het reeele verbruik. Volgas van begin tot einde vlucht, niks gemiddeld.Nico Peursum zei:Heel simpel: 35A gemiddeld gedurende 6min is 3500mAh. Nu zal het verbruik in de praktijk misschien iets lager liggen, maar hier moet je toch vanuit gaan.