Electro Jet Meeting Vlissingen ~ 17 Juli 2005

Ik rijd wel op en neer met Han (of moet ik meneer Han zeggen? ;)). Die weet dan al waar ik ongeveer woon. :)

Ik ga eerst han mijn adres sturen, dan even kijken wat ik mee moet nemen (zijn er eet/drink laad voorzieningen?) en dan ga mijn toolbox even volgooien. :P

Bedankt mensen! Hoeft ik me morgen toch niet dood te vervelen hier in mijn veel te warme kamertje. :)

Meneer laat maar weg.
Toolbox vol is een goed idee.
Dat lijf van jouw vraagt wel wat. oooo.
Hier is alles gereed voor vertrek.

Groeten Han, hoef ik het laatste stuk niet alleen.

Ik sta klaar. :) Parkeerruimte zat voor de Hanmobiel. Et weer is ongelofelijk hier, lauw zonnetje en bladstil!

Tot straks.

Hier in zeeland is het ook windstil en volgens robbert vlakbij vlissingen ook.
Zie jullie vanmiddag~!

Han zei:
Dat lijf van jouw vraagt wel wat. oooo.

Nou zeg!
Past je rollator nog in je busje, Han? :wink:

Enne, Achter deze brutale forumer zit maar een heel verlegen ventje hoor. Dus verwacht niet dat ik de boel daar net zo op stelten zet als hier. :lol:

Zo dat was een vette meeting, snelle jets etc... Jammer dat mn pylonbak(je) niet goed kon vliegen door de storing :evil: .

mzzls

:)Ik vond het ook een leuke meeting!!! :)
jammer dat ik s'middags aan het strand moest gaan liggen!!

dat was ook mooi hoor..
tot volgende week bij jets over pampa

groeten Jeroen

Whoooo! Wat een dag. :P Ik heb me ECHT goed vermaakt daar. Dat moet ik snel nog eens doen. :P Bedankt Han!

Ps.
Fototjes en filmpjes komen dr aan. :)

Ik had vanochtend een paar uurtjes staan kijken en vond het echt leuk. Hopelijk heb ik volgende keer wel iets vliegend.

Marc.

Fotos en videos. Enjoy. :)

Ik heb vandaag een keer of 5 mogen vliegen, mijn eerste groeps vlucht ooit was ook meteen goed raak. :D Ik moest me zien te redden tussen een kudde van 4 of 5 losgeslagen pylon hotliner monsters. :D Ik schrok me dood toen er zon tapijtje gierende vliegtuigen aan kwam. :D

Ook ben ik nog geraakt door iemands gigantische dubbeldekker, die eerder al op et hoofddeksel van vliegende tita af ketste. :lol: (Jetmeeting 057.avi)

Ik was overgens erg onder de indruk van de roze Sniper, dat ding was letterlijk niet meer te filmen zo snel.

Helaas hebben we Han zijn nieuwe vliegtuig niet in de lucht mee mogen maken, vanwegen neuswiel problemen. (049, 050, en 060)

Et was echt een geweldige meeting, en et was een waar genoegen om sommige forumers eens te ontmoeten. :P

Een leuke middag gehad het was mooi weer, bedankt voor de organisatie.
Er zijn meer dan vorig jaar gekomen dus wie weet komen er volgend jaar nog meer, het gaat elk jaar beter met de elektro meetings dus doorgaan zo.

Hans.

Ik heb ook weer genoten in Vlissingen, het weer zit daar ook altijd mee he! Ik had zelf eten meegenomen, maar ging toch voor die lekkere broodjes die MVC Delta geregeld had. :roll:

Ook heb ik nu eindelijk die Depron Jets van Tita eens gezien, petje af hoor en ze waren groter dan ik in eerste instantie gedacht had. En genoeg power met een MEGA 16/15/5. :)

@Freakazoid
Die Roze Sniper was die van Peter, hij heeft hem aangedreven met een Het-RC 2W op 3s1p Kokam 3200. Het was wel adembenemend om te zien hoe ie direct na de bungee vertikaal opsteeg.

Je hebt behoorlijk wat gefilmd ... pffff

PS: In filmpje 056 deden Joris en ik de Pyranha Battle van vorig jaar nog eens rustig over. :lol:

Tot de volgende meeting!

Grtz,
Emile 8)

Leuke meeting!!!
Ik vond het superleuk en gezellig. Het weer was ook ideaal om lekker te rossen!!

Tot volgend jaar!

Zo ook al weer een uurtje terug.

Het was bere gezellig.
Tot volgend jaar zullen we maar zeggen.

Han.

Alleen wel n klein probleempje voor volgend jaar, toch? Ik hoorde dacht ik dat de club, na al een veld te zijn opgeschoven, alsnog moest opdoeken dit jaar?

Maar wat floten die jets toch machtig he. :P Net een keukenmeid op de hoogste toon.

@Han
Jammer dat we jou 2 motorige VleugelRompVliegtuig niet in de lucht mochten zien, maar dat los jij vast en zeker op! Je Schubi's liepen lekker synchroon te brullen daar lag het niet aan. :wink:

Mijn fobie voor retracts is na vandaag weer groter geworden. :lol:

Grtz,
Emile 8)

Back