Electro-Sleeptreffen VMVC The Hawks 17 mei 2014

euh, ik weet niet goed wat ik van deze post moet denken aangezien het draadje en de meetings net over het electro slepen gaat.
enkel de echt grote/zware zwevers zullen op een esg meeting niet omhoog geraken.
geen idee wat Bertus en Gerben al gesleept hebben met hun 12S setups, maar dat zal ook al wel behoorlijk aan de kg's zijn.

Ik vind het ook een vervelende post.
Met electro kan je net zo veel slepen als benzine.
Gerben kan tot 25 kilo omhoog krijgen ik rond de 17 kilo verwacht ik.
Het electro is juist het fijne van de rust.
Als je electro niet leuk vind kan je beter een meeting bezoeken waar brandstof gevlogen wordt.
Ik werd er eerlijk gezegd een beetje moe van zaterdag.
verstuurd met mijn smartphone

Hupperdepup...nieuwe data, de teletubbie kan 3 sleepjes maken naar pak em beet 200m met een 8kg zwevert...net de twee packs 10S/4000mAh weer opgeladen, er ging in beide packs +3000mAh in :D

lkkr !

Laatst bewerkt:
Brandstof of elektro, blijft een discussie maar gelukkig hebben wel allemaal het virus van het vliegen te pakken!! Daar gaat het om tenslotte.
Heb erg genoten afgelopen zaterdag en meerdere sleeps kunnen/mogen maken. De eerste paar keer met Bertus, voor hem een eitje, voor mij knikkende knieën ;-)
Gelukkig allemaal goed gegaan en kom graag nog een keer.
Slepen is echt leuk!

Groeten Peter.

full
full
full

Nog een paar foto's van afgelopen zaterdag.

Groeten Peter.

Laatst bewerkt door een moderator:
T was gewoon top. Vandaag de hele dag gewerkt, net even een uurtje staan DLG-en. En nu weer helemaal na aan het zoemen van zaterdag. Het was echt super, en soms is een klein autistisch trekje best lekker......;)

Laatst bewerkt:
Is de film al klaar?
Ik wil zo graag meer beeld zien.

Ha, weer terug in NL en wat n mooie beelden. Superr.

Heb jij de film die gedraaid is gezien?

Ik ben zo ongeduldig omdat ik een cameraman gezien heb.

Nee, nog niets gezien en zelf ook zeer benieuwd. MarkyB zou hier iets meer over kunnen vertellen. Ik ga informeren.

Ben benieuwd.
Laat maar horen als er beeld is.:thumbup:

Hoorde vandaag op het veld dat onze filmman druk is in de montagekamer. Over de oplevering is helaas nog niets bekend. Het mooie weer is natuurlijk niet bevorderlijk ;-).

Back