Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nou, dat zal moeilijk worden met dit model. Je kunt wel een klein windtunneltje bouwen maar dat vliegt ook niet echt geweldig he :wink:
Vrije vlucht zal bij dit model ook niet echt werken... of je moet hem van het dak van je school gooien... dan vliegt ie wel maar maar voor 1 keer :wink:
misschien wel. Zal goed vliegen maar op 3s lipo met een 8x4 zal het nog beter zijn. Als je die GP cellen nog moet kopen dan raad ik het erg af, lipo's zijn lichter en meer capacteit en kosten evenveel tegenwoordig.
De regelaar trekt dat wel. Er zijn er ook die een 8x6 gebruiken met 3s lipo.
Als je zorgt dat hij goed licht blijft dan zal hij wel vliegen, maar het vermogen zal denk ik niet overhouden. Ik heb een 80cm span vliegtuigje van 330 gram met die fietsbel met 3s lipo n daar gaat 3d goed mee. Maar dit vliegtuig zal wel zwaarder worden, ook door de GP accu en veel minder voltage.
De fietsbel is tegenwoordig lang niet de enige goedkope brushless motor meer. kijk maar eens op www.perba.com of naar de borstelloze motrtjes van GWS.
Wij hebben dit vliegtuigje ook gevlogen, en kwamen op ongeveer 410gram (ex. cockpit) met een 6/3D en 11.1V 1000mah lipo. Voor 3D is het werkelijk helemaal niks, zowel qua gewicht als het toestel zelf. Ook meskant is een klein rampje :lol: Voor gewoon rondvliegen is het wel een fun ding.