EMCR Rozenburg, verzameltopic.

Even Van Dale geraadpleegd ...

ge·voels·tem·pe·ra·tuur de; v -turen
de koude die bij echtgenote of vriendin wordt ervaren tijdens het wederom in de auto laden van modelvliegtuig en toebehoren, niet noodzakelijkerwijs gelijk aan de gemeten temperatuur op het veld

Looool, ja, die temperatuur wil inderdaad nog wel eens verschillen van de werkelijke temperatuur:mrgreen: (hoor ik haar wel eens zeggen)

Ze geven weer sneeuw en andere ellende op na het weekend, dus het zou wel voorlopig weer even voor het laatst kunnen zijn dat we kunnen vliegen morgen. Eens kijken of ik het vrouwtje kan porren om er een wat langere dag van te maken:mrgreen:

eeuuuuhhh...het "vrouwtje"..? ;) Ik word om minder verbannen...:)

En nou maar hopen dat de voorspelling een beetje klopt, ik heb nog geen kist met ski's.

Prachtig weer vanmiddag, maar kouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud:mrgreen: De wind was richting de windkracht 5, dus was effe goed uitkijken met landen (90 graden crosswind) maar volgens mij is alles heel gebleven.

Nog wat foto's geschoten;

emcrzaterdag12dec09.jpg

emcrzaterdag12dec09_2_.jpg

emcrzaterdag12dec09_3_.jpg

emcrzaterdag12dec09_4_.jpg

Komende (koude) tijd maar weer kleiner spul mee, dan duurt het opbouwen in die vrieskou ook niet zo lang:p

Best pittig landen met windkracht vijf dwars op het veld. Alles ging gelukkig goed...

Behalve dan dat ik nog steeds best ernstige knakpulsen heb om de twee minuten ongeveer. Ontvanger vervangen, alle bedrading zo kort mogelijk gemaakt en vervangen door gedraaide servo draadjes, maar ik heb er nog steeds last van. Gewoon een kwestie van geluk dat ik geen storingen heb gehad tijdens het landen want dan ben ik hem hoogst waarschijnlijk gewoon kwijt...

Maar eens 2.4ghz proberen...

Jups, 2.4ghz zal het probleem zeker oplossen. Al is het wel vreemd, ik had jarenlang nergens last van met benzinemotoren op 35mhz, maar goed.....

Anyway, ff de schaatsbaan opzoeken nu in de binnenstad:D (je moet wat doen als je niet kunt vliegen......)

Hoho, kijk uit, voor zo'n opmerking ben ik al eens bijna gekielhaald op dit forum, en is er ook al een winkelier voor 'onkundig prutser' uitgemaakt ;)

Och ja, ik ken dit concrete geval, ze kielhalen maar, Roel kan weer probleemloos vliegen op 2.4Ghz:)

Back