EMCR Rozenburg, verzameltopic.

emcrzaterdag21nov2009.jpg

emcrzaterdag21nov2009_2_.jpg

emcrzaterdag21nov2009_3_.jpg

emcrzaterdag21nov2009_4_.jpg

emcrzaterdag21nov2009_5_.jpg

emcrzaterdag21nov2009_6_.jpg

emcrzaterdag21nov2009_7_.jpg

Hmmm, als we met z'n allen heel hard hopen dat de weersvoorspellingen nog veranderen, dan kan het nog wat worden misschien komend weekend:mrgreen:

:( Euhhh.... storm en regen ben ik bang......:( Ik heb al mijn kistjes weer vliegklaar maar het weer zit niet mee... grrrrr.

Groet, Robert

Nee, je bedoelt, kan Alexzzz eindelijk oefenen! :)

Volgens het weerbericht van het journaal krijgen we nog een paar dagen regenachtige zooi, en moet het dan 'echt winter' worden.. als de grond maar weer hard en droog wordt, vind ik het best.

Nee, je bedoelt, kan Alexzzz eindelijk oefenen! :)

Volgens het weerbericht van het journaal krijgen we nog een paar dagen regenachtige zooi, en moet het dan 'echt winter' worden.. als de grond maar weer hard en droog wordt, vind ik het best.

Ik bedenk me gelijk dat ik nog wel even betere wielen moet aanschaffen! De vorige winter heb ik ook twee paar gebroken op de harde bevroren ondergrond (paar weken terug nog op een zachte ondergrond)...

Ik bedenk me gelijk dat ik nog wel even betere wielen moet aanschaffen! De vorige winter heb ik ook twee paar gebroken op de harde bevroren ondergrond (paar weken terug nog op een zachte ondergrond)...

Je kunt natuurlijk ook leren landen ;)

(niet _te_ serieus nemen aub)

Opzich is dat warm genoeg voor het vliegen zelf, maar ik ben al snel een half uur aan het opbouwen, en nog eens een half uur aan het afbouwen:p Naja, ik zie wel wat ik meeneem, misschien toch de Evolution dan maar, al is het maar om Hezik te pleasen:mrgreen:

Je kunt natuurlijk ook leren landen ;)

(niet _te_ serieus nemen aub)

Mijn vorige wiel brak ik bij het taxieen voordat ik opsteeg! :rolleyes:
Het leuke was hierbij dat het windkracht 5 was, en doordat mijn wiel ermee stopte, het landingsgestel naar binnen boog waardoor de vleugel in de lucht stak en door de wind gegrepen werd en mijn volledig nieuwe kreukelvrije extra 260 van 2.2 m over de kop sloeg en mijn rudder in elkaar prakte!
Conclusie: goede wielen zijn ongeacht skills geen overbodige luxe! :mrgreen:

(gravende honden, en brandweermannen die doelpalen in de grond graven op de landingsbaan ook geen succes!!!)

Ik zet mijn geld in op de zaterdag, zondag is iets minder wind, maar wel een paar graden kouder, en daar hebbeikkenietzinin:D

Back