Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm, als we met z'n allen heel hard hopen dat de weersvoorspellingen nog veranderen, dan kan het nog wat worden misschien komend weekend![]()
Euhhh.... storm en regen ben ik bang......
![]()
Langzaam aan gaat het beter, dus misschien komend weekend eindelijk weer eens de lucht in(anders verleer ik het straks nog
)
Weersverwachting weerbericht komende dagen - weerbericht middellange en lange termijn KNMI - BuienRadar.NL
Nee, je bedoelt, kan Alexzzz eindelijk oefenen!![]()
Nee, je bedoelt, kan Alexzzz eindelijk oefenen!
Volgens het weerbericht van het journaal krijgen we nog een paar dagen regenachtige zooi, en moet het dan 'echt winter' worden.. als de grond maar weer hard en droog wordt, vind ik het best.
Ik bedenk me gelijk dat ik nog wel even betere wielen moet aanschaffen! De vorige winter heb ik ook twee paar gebroken op de harde bevroren ondergrond (paar weken terug nog op een zachte ondergrond)...
Je kunt natuurlijk ook leren landen![]()
(niet _te_ serieus nemen aub)
Morgen wordt wel aardig geloof ik.... Niet teveel wind en een minimale kans op regen... wie durft?!
Morgen wordt wel aardig geloof ik.... Niet teveel wind en een minimale kans op regen... wie durft?!