EMCR Rozenburg, verzameltopic.

200 euro, dan heb ik dezelfde zender als ik nu heb, maar dan nieuw en op 2.4 ghz. Als ik dan de oude verkoop met twee ontvangers van futaba...

tjah, mij even te koud om dat hele stuk te fietsen:D

Politie heeft mijn fiets met sleepkoppeling voor mn fietskar gevonden, dus ik kán weer fietsen naar rozenburg:mrgreen:

Even een 2.4ghz zender geleend van een vriend, geen enkele storing meer. Wat mij betreft duidelijk wat de volgende investering wordt!

Motor viel wel een keer weg tijdens een snap terwijl ik recht omhoog ging, alsof ik de benzine even niet meer aangezogen werd door de slingerkracht van de snap... Kan dat de oorzaak zijn?

Motor viel wel een keer weg tijdens een snap terwijl ik recht omhoog ging, alsof ik de benzine even niet meer aangezogen werd door de slingerkracht van de snap... Kan dat de oorzaak zijn?

Zal eerder de afstelling van de motor zijn, waarschijnlijk te arm. Door de kou staat hij wat armer afgesteld, zullen we de volgende keer wel verhelpen dan:)

Zal eerder de afstelling van de motor zijn, waarschijnlijk te arm. Door de kou staat hij wat armer afgesteld, zullen we de volgende keer wel verhelpen dan:)

Okay!

Als ik de volgende keer ook 2.4 ghz heb en geen storingen meer, ben ik ook wel benieuwd hoe jij ermee zou vliegen :thumbsup:

hey roel je moet je benzine hedendaags mengen met anti-vries denk ik ,als je met deze temperatuur het veld in trekt.
mvg eric

..het is dit soort humor die me warm hield dit weekend...brrrrrrrrr.....maar toch weer gevlogen en da's ook wat waard. Vooral die harde crosswind was zaterdag uitdagend..:cool:

Hehehe, gelukkig geven ze weer temperaturen richting de 7 graden op, kunnen we dus weer aan de slag op het veld:p

:confused: volgens mij richting de -7 graden:confused: Maar da's niet erg als het niet sneeuwt of al te hard waait:mrgreen:

Vreemd, ik keek gisteren naar de vooruitzichten voor na het weekend, toen stond er 7 graden, nu weer 0 graden overdag, ze weten ook niet wat ze willen he:mrgreen: Naja, de schaatsen liggen alweer klaar, je moet wat he:p

Back