200 euro, dan heb ik dezelfde zender als ik nu heb, maar dan nieuw en op 2.4 ghz. Als ik dan de oude verkoop met twee ontvangers van futaba...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Motor viel wel een keer weg tijdens een snap terwijl ik recht omhoog ging, alsof ik de benzine even niet meer aangezogen werd door de slingerkracht van de snap... Kan dat de oorzaak zijn?
Zal eerder de afstelling van de motor zijn, waarschijnlijk te arm. Door de kou staat hij wat armer afgesteld, zullen we de volgende keer wel verhelpen dan![]()
Als ik de volgende keer ook 2.4 ghz heb en geen storingen meer, ben ik ook wel benieuwd hoe jij ermee zou vliegen![]()
Motor viel wel een keer weg tijdens een snap terwijl ik recht omhoog ging, alsof ik de benzine even niet meer aangezogen werd door de slingerkracht van de snap... Kan dat de oorzaak zijn?
hey roel je moet je benzine hedendaags mengen met anti-vries denk ik ,als je met deze temperatuur het veld in trekt.
mvg eric
ik heb nog wel anti-peter-r-de-vries.. :nosmile: :neutral: :-? :roll:![]()
volgens mij richting de -7 graden
Maar da's niet erg als het niet sneeuwt of al te hard waait
![]()