EMCR Rozenburg, verzameltopic.

Nog een paar foto's van gisteren:

full

full

full

full

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
morgen mijn theoriecursus voor rijbwijs, en zondag ook ff blokken, zodat ik maandag mn theorie in eén keertje kan halen :mrgreen:

Veel plezier in ieder geval dit weekend!

Als ik je verhaal zo lees, verzuip je hem bij het choken.
..

Dus zal volgende keer minder dan halfgas gaan choken, misschien dat de benzine dan in mindere mate de motor inkomt en ik niet voorbij het punt ga waarop de motor moet aanslaan...

Lijkt me verstandig. Gewoon op stationair laten staan bij het choken en bij het starten.

Alex heeft gelijk dat sommige motoren meer gas nodig hebben, maar als dat bij jou niet het geval is (en daar lijkt het niet op, want je bent hem aan het verzuipen) dan zou ik dat ook niet doen.

Laatst bewerkt:
Als ik je verhaal zo lees, verzuip je hem bij het choken.

Lijkt me verstandig. Gewoon op stationair laten staan bij het choken en bij het starten.

Alex heeft gelijk dat sommige motoren meer gas nodig hebben, maar als dat bij jou niet het geval is (en daar lijkt het niet op, want je bent hem aan het verzuipen) dan zou ik dat ook niet doen.

Mijn conclusie was ook om het met minder gas te proberen... Ben benieuwd!

Gas dicht, lukt t niet dan klein tikkie open. Wordt een mooie dag morgen, ik baal dat ik moet werken!!!! :mad:

Ben trouwens methanolloos....Somethin' Extra net weggebracht incl al t methanolspul! Hmzzz nu moet er wel wat voor in de plaats komen... Nog even wachten maar. :mrgreen:

Gas dicht, gas open, rijker, armer, ppff, koop toch een electromotortje ipv met zo'n uitvinding uit 1862 te gaan vliegen, haha;)
tot morgen!

groetjes Arie

Was een heeeeeeeeeeeerlijke middag:p Wel wat meer wind dan gehoopt, maar dat mocht de pret niet drukken.

Bas heeft nog wat videomateriaal van mijn Yak gemaakt, dat moet ik straks nog ff editen en online zetten.....

Weet iemand een gratis programmaatje om .mov bestanden om te zetten naar avi/wmv:confused: Moet wel volledig werken, dus zonder beperkingen....

Hat je ook zelf kunnen vinden Alexander :D

Ik ben niet helemaal simpel Johan;) Uiteraard ben ik aan het googlen geweest, heb er een stuk of 10 geinstalleerd, de helft deed het niet, de andere helft had beperkingen zoals maar 50% van het bestand converteren....

Ik ben niet helemaal simpel Johan;) Uiteraard ben ik aan het googlen geweest, heb er een stuk of 10 geinstalleerd, de helft deed het niet, de andere helft had beperkingen zoals maar 50% van het bestand converteren....

Hoi Alex, ik gebruik deze Quick Media Converter HD 100% Free - FLV AVC Encoder (Advanced Video Codec High Definition) - HD VIDEO Converter - Quick Media Converter - FAST Youtube FLV Video Converter- Mediaconverter - Full HD AVI DIVX XVID DVD MPEG MPEG2 MP4 MPEG4 MKV MOV QT HD.

Succes groet jan

Ha! Dat was inderdaad een goeie dag afgezien van de aantrekkende wind. Nadat Alex was vertrokken (was weer smullen van de aerobatics :thumbsup:) zijn we met de Chips nog even blijven hangen en hebben we nog getracht wat vluchtjes te maken maar we waren meer een speelbal van de wind met een kracht 6 tegen het einde van de middag...

@Bas; bedankt voor het uploaden van de fotootjes, smoelen toch best goed 2 van die rood/wit gestreepte monstertjes bij elkaar :cool:

Laterz,

E10E

Back