EMCR Rozenburg, verzameltopic.

Alleen de naam al: baffle plate... Ga je je sensorkabel proberen te fixen Bas, of beter een nieuwe?

Woensdag zeker vliegen!

Ik ben de ontsteking heel voorzichtig aan het open dremelen.. heb de breuk gevonden maar nu nog wat 'werkruimte' maken aangezien de breuk precies op het randje zit. Maar beter wel proberen want een nieuwe is 135 euro.

Morgen ben ik er ook; de windvoorspelling is prima! :D

Het was een schiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitterende dag:cool: Heb heel veel gevlogen, lekker getraind met de Evolution en lekker 3D'en met de Yak:) Zal vanavond wat foto's plaatsen en een video van de maiden van de FW....

Het was zeker een schitterende dag! Veel gevlogen, voelt steeds beter aan. M'n nek wel verbrand...:mrgreen:

De maiden van de FW was super. Mooi geluid!!!!

FW? Hebben wij dat gemist?

Nadat jullie weggingen begon het vijf minuten later te waaien en regenen! Maar we hebben het een minuutje of 20 uitgezeten, daarna werd het weer helemaal windstil en droog. We zijn aardig losgegaan, zeker een vlucht of 10! Topdag!

Focke Wulf! Die hebben jullie gemist. Check topic: project X.

Beter dat jullie nog goed hebben kunnen vliegen. Alles heel gebleven, sensor van Bas het goed gehouden?

Ik heb de smaak te pakken hoor wat figuren vliegen betreft, hoop snel weer te kunnen trainen!

Ja was een prima middagje! Alles heel mee terug en de ontsteking werkt gelukkig weer prima :) Moet alleen mijn gascurve nog finetunen.
Leuk dat je ook het C programma aan het vliegen bent Erik. Vandaag ook nog een paar keer geoefend met een redelijk resultaat.
En nog mijn beste hovers ooit gemaakt met de parkmaster :D Eén keer wel bijna de grond in maar mijn reflexen waren gelukkig precies goed.

Alles is heel en heeft geen kick gegeven. De laatste anderhalf uur het veld voor ons zelf, windstil, non-stop gevlogen...

Het programma vliegen, of uberhaupt een beetje serieus nieuwe dingen proberen is inderdaad erg leuk. Vooral als je een beetje door begint te krijgen wat je allemaal nog met je rudder kan... In mijn Calmato sport periode gebruikte ik die amper...

emcrwoensdag7april.jpg

FW, spanwijdte 260cm, Moki stermotor;

emcrwoensdag7april_2_.jpg

emcrwoensdag7april_3_.jpg

emcrwoensdag7april_4_.jpg

emcrwoensdag7april_5_.jpg

emcrwoensdag7april_6_.jpg

emcrwoensdag7april_7_.jpg

emcrwoensdag7april_8_.jpg

emcrwoensdag7april_9_.jpg

emcrwoensdag7april_10_.jpg

emcrwoensdag7april_11_.jpg