EMCR Rozenburg, verzameltopic.

Zow! :schrik: Dat is een klap geweest! Tot snippers gereduceerd, carburateur daar, cilinder hier,... Tjonge jongen... Dat is je ergste nachtmerrie ineens geen verbinding meer! Ik heb ook nog geen failsafe ingesteld, eens kijken hoe dat moet...

Maar gauw de grote Katana opbouwen! Het waren niet je skills in ieder geval moet je maar denken...

Ik ben weer zo rood als een garnaal:mrgreen: Ff goed insmeren en morgen weer een volle dag in de zon..... maar dan in Oss

Dat geloof ik ja! Ik ben ook nog bijgekleurd van die paar uurtjes. Morgen smeren!

p.s. Zeg maar tegen Urlien dat ze gelijk had hoor! De cowl is gekleurd...

Vandaag met de profielyak gevlogen en in dezelfde hoek als waar het met de grote mis ging héél even geen controle gehad. Gemeenschappelijke factor: mijn zender met 2.4 module.

Maar eens goed na laten kijken... :/

Ja een oorzaak is wel fijn :)
Er stond nog een redelijk zijwindje en dat was flink lastig.. dat kleine ding gaat snel scheef. Een hele cubaanse acht door rudderen is best lastig.

Mooi filmpje! hehehe! En wat een kansloze crash weer! Op de grond alles weer aangesloten, (lipo lag 20 meter verderop) en alles werkte gewoon, maar je ziet hem zo als een streep de grond in verdijnen en je hoort me nog schrikken van te voren... Ik ben toch niet gek?! :hammer:(laat dat antwoord maar zitten trouwens :mrgreen:)

Ik heb toch besloten om morgen niet te komen kijken op de wedstrijd, ik ben afhankelijk van Bas met vervoer en ben bang dat het erg lang gaat duren als toeschouwer! Maar ik wens jullie veel succes!!! In Gouda kom ik zeker kijken! Dus knallen en vertegenwoordig EMCR!!!!

Back