EMCR Rozenburg, verzameltopic.

Komende nacht klaart het op, maar tegen de ochtend neemt de bewolking opnieuw toe. De temperatuur daalt tot ongeveer 8 graden. De wind is zwak, aan de kust matig uit zuid tot zuidwest.

Morgenochtend begint bewolkt en er vallen er enkele buien, waarbij ook onweer mogelijk is. In de namiddag wordt het droog en klaart het op. Het wordt ongeveer 14 graden. De wind zuidwest tot west, matig, kracht 3 tot 4 en langs de kust vrij krachtig, 5.

"Namiddag", hmmmm.....en die wind....:(

Nou, als ik kijk naar de enorme hoeveelheid wind die er nu hier al in de bebouwde kom staat, dan sla ik vandaag even over......

Overigens geven ze vanaf dinsdag weer mooier weer op, en vanaf woensdag is Urlien 1.5 week vrij, dus doordeweeks kan ik dan ook met de Extra komen:)

En het begint nu ook te regenen.....

Laatst bewerkt:
T regent hier flink, weinig wind. Misschien later in de middag opklaringen, maar wat is later in de middag. Als t goed genoeg is ga ik nog even op de club kijken.

Ben trouwens donderdag en vrijdag vrij Alex, alle tijd om te trainen!

Ben ook net terug van 2 vluchtjes Parkmaster. Helaas nog steeds met het suffe motortje erop, maar blijft goed voor het vlugge vingerwerk.

Zondag overdag breidt de regen zich verder over het land uit. Het kan echter tot eind van de dag duren eer de regen het noorden van het land heeft bereikt. In het zuidoosten is de neerslag buiig van karakter en daar is ook een kans op onweer en hagel. Plaatselijk kan veel neerslag vallen. De middagtemperatuur ligt op de meeste plaatsen rond de 11 graden. Alleen in het zuidoosten wordt het mogelijk nog een graad of 15. De noordoostenwind neemt toe tot matig of vrij krachtig, 4 tot 5, aan de kust en op het IJsselmeer tot krachtig, 6. In het zuidwestelijk kustgebied mogelijk tot hard, windkracht 7. In het zuidoosten is de wind meest zwak en veranderlijk.

Morgen is dus ook afgeschreven...

Windkracht vijf en hoger kan wel.. alleen of ik het dan nog leuk vind?

:D was aan het eind van die video met een hele vage snaprol op de grond gekomen. (Net buiten beeld.) Vandaag erachter gekomen dat m'n rudder af en toe heel vaag blijft hangen net naast het midden. Zit een of andere tik in de uitslag..
En dat is best lastig als je aan het hoveren bent :rolleyes:

De Katana md van Roel vliegt ook prima.

Laatst bewerkt door een moderator:
...hitec servootje van de rudder mist een tandje.

Hier nog een filmpje van gisteren:

Dat veld daagt wel uit om een keer een grote kist mee te nemen :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Back