EMCR Rozenburg, verzameltopic.

Bas! Held! Gefeliciteerd met je eerste plek!!! :proost:

Ik kan woensdag niet, daarbij heb ik niets dat vliegt besef ik me... :(

Ik probeer nu wat Duitse artikelen over de carburateur te doorgronden!

Hmz... Ik ga sowieso kijken woensdag, vast wel een paar ouwe lui aanwezig. Wil m'n landingen oefenen, het veld van Son schijnt niet zo groot te zijn.

Staat het dan vout op de site?
http://kunstvlucht.modelvliegsport.nl/F3A/ zei:
1 OSS Modelvliegclub Delta Oss 25 april
2 GOUDA Goudse Modelvliegclub 29 mei Gaat door
3 SON Modelvliegclub Son 6 juni Gaat door
4 EmmeloordLVC te Emmeloord 29 augustus

En bedankt Roeland! Ook bedankt voor het lenen van je zender; die krijg je niet meer terug anders ga ik vast verliezen.

Trommelgeroffel...................................................

TADAA!!!

!BiPKPD!CGk~$(KGrHqIOKk!EsmBZoN1pBLN5mdY5Sw~~_12.JPG

weitere Bilder

2 meter schoon aan de haak voor Bas:p

Laatst bewerkt:
Das het betere hakwerk Bas!

Ik heb vanmiddag goed kunnen vliegen. Gezellig met de oude garde en hun Messerschmitts.
Heb de uitslagen verkleind, denk dat ze nu redelijk zijn voor F3A. Wind stond 90gr cross op de baan, dus kon flink met het rudder aan de slag. 5 vluchten gemaakt, telkens 2x het C programma gevlogen. Ging best aardig, slowroll gaat steeds netter, alleen hoge hoed blijft een drama.

Hoop het weekend weer!

Hoop het weekend weer!

Zeer zeker, weliswaar train ik nu redelijk veel voor de f3a, maar de eerste F3A-X wedstrijd komt er ook al weer aan (15 en 16 mei) dus ik zal ook de 3.2m Extra weer eens afstoffen en komend weekend stevig daar mee gaan trainen:)

Kunnen we jou ook gelijk klaarstomen voor de C klasse:p

Hmmmm, als ik naar de weersvoorspellingen kijk, dan zal het mij nog benieuwen of het vliegen wordt dit weekend.....
10.gif

De kans op neerslag neemt toe en de wind ook, das niet zo mooi. Laten we het positief benaderen, misschien hier en daar een bui, Rozenburg blijft gespaard. :mrgreen:

Back