EMCR Rozenburg, verzameltopic.

inderdaad, mijn trainer is 1.50 span (volgens mij) en die vlieg ik ook op 5S. Ongeveer 850W aan vermogen. Volgende week ga ik een andere prop proberen. Ik vlieg nu met een 12*8 en wil een 13*6 gaan proberen, om hem wat meer "3d" vermogen te geven. Ga dan richting de 1000W volgens mij en zit dan op 3,5 kg thrust (heb nu 2,8 kg)

Ja, waarschijnlijk zet ik voorlopig de Dymond 4260 van m'n 1.4m Yak (eerder in dit topic te zien) erop, ff kijken hoe dat gaat. Als dat een beetje leuk werkt op die wot, dan nog een HC setupje erbij zoeken die vergelijkbaar is. Op de Yak heeft ie gekke power met een 14*6 en zit dan nog aan de zeer veilige kant qua amperes. Ik zag gisteren bij Patrick dat de wot al een acculuikje heeft, dus dat vond ik al een pluspuntje eigenlijk, dan hoef ik niks te verbouwen. Als hij werkelijk morgen binnenkomt, dan heb je best kans dat ie zaterdag al vliegt.....

Leuk, nog een wot erbij.
Ook makkelijk als ik wat verlies, dan is er altijd nog een wotje waar ik wat vanaf kan halen..

Denk dat Urlien hier wel leuk mee kan vliegen.

Maandag hou ik vrij.

Jups, dan geven ze in ieder geval het minst slechte weer op. Ik moet dan zelf wel rond 15.00 weg, dus zal ik lekker vroeg komen:) Eerst maar even kijken wat het weer doet.... (heel misschien wordt zondag nog wat, ik moet toch die kant op voor moederdag, hahaha)

Hoe is het met de Remedy Bas?

Met de Remedy is het goed. Op m'n gemak alle naden nagelijmd.

Maar als je een keer haast hebt bij hobbycity...

You are now chatting with : Trever
Trever:
Good afternoon, how may I help you?

You:
Hi, order number 2001125017 - can you tell me if it has been shipped yet?
It's been over 72 hours since I received the email stating I would have a tracking number within 48 hours.

[5 minuten later] Trever:
Your order has been printed, and is now being packed for shipment.

You:
..why has the order made two days later already been shipped?
You:
This is the one with a bit of hurry :(
You:
How long is it going to take from now?

[5 minuten later] Trever:
it will be shipped out shortly

You:
OK, thanks...
You:
Also, same order, when I changed the order via the online chat, I added some 4mm gold connectors at the last moment. This made my shippping weight go 1 gram (!) over the next limit, adding $11 to my bill. I'm very disappointed that the online help didn't tell me that; I can get 4mm gold connectors for way under $11 here! Any chance you can get me that $11 back?

[3 minuten later] Trever:
not

You:
Please tell your fellow workers to mind that when going 1 gram over.. doesn;t look great from the customer end :(

[3 minuten later] Trever:
we will follow up the order

You:
OK, thanks.
You:
Have a great day.

[1 minuut later] Trever:
bye

Wat een droogkloot zeg.

Hehehe! Kansloooooooos!

We delen die shipping costs wel Bas...

Ik heb hier een nieuwe kelk en filter van 3W! En maten kloppen ook nog eens, echt zo gepiept dit! Dikheid!

Het enige wat ik nu nog kan verzinnen is een baffle plate, en die wil ik dus ook gaan maken. Bas heb jij nog wat depron dat ik kan overnemen?

Hey Bas mijn HK order is ook al ruim (48+) uur over de 'tracking details active' datum heen.. Ze zullen wel wat achter lopen ofzo.
Is er iemand met ZG-62PCI ervaring morgen? Ik heb er 1 die vertikt te starten ondanks mijn overtuigende pogingen om dat wel te doen :-/

Zit ook op een HK package te wachten, zou over 48hrs geshipped worden. Kan dus nog wel even duren. Maar als ik het goed lees is het mogelijk je order nog aan te passen?

Ja - ik heb het 2 keer gedaan via de online chatservice.
Daar kunnen ze je order inzien aanpassen. Ik weet alleen niet in hoeverre dat nog kan als 'ie al naar de shipping dept. is gestuurd.

Ik wacht het wel af. Heb een andere speedcontroller besteld dan ik eigenlijk op het oog had, wel een 30A dus zou in principe zijn werk moeten doen.

Komt er een assemblageverslag van de Remedy by the way? Of wordt het een dik filmpje.

Ik ben foto's aan het nemen.. maar ik ben er nog niet aan toe gekomen.
Ik heb verder ook nog niet zoveel aan de remedy gedaan..

Laatst bewerkt:
Back