EMCR Rozenburg, verzameltopic.

Hmzz net te laat gepost Fabian, reed rond die tijd weg.

Maarrrr, je hebt vandaag niet veel gemist. Bij aankomst al behoorlijk wat wind en die is alleen maar in kracht toegenomen. Rond 14uur was het einde vliegen.
Heb zelf een 2tal trainingsluchten gemaakt, welke niet al te best waren.
Ook P@T had een minder goede dag, zijn WOT trainer stopte er vlak na de start mee wat resulteerde in een harde landing waarbij de volledige motor de kist verliet. Gelukkig alleen de motorsteun en prop gebroken.

a, gelukkig dan maar, wilde mijn extra namelijk meenemen, maar als ik lees dat het te hard waaide, ben ik blij dat ik niet op de fiets ben gegaan:)

ja, ik wil altijd tegenwind op de heenweg, ipv op terugweg. want dan moet je moeite doen om naar huis te komen. Moeite om op de club te komen heeft meer waarde:D

De wind was wel hard, maar opzich nog best redelijk te vliegen, op geen enkele manier gevaarlijk ofzo:)

Zet straks nog een paar foto's online.....

emcrwoensdagmei.jpg

emcrwoensdagmei_2_.jpg

emcrwoensdagmei_3_.jpg

emcrwoensdagmei_4_.jpg

emcrwoensdagmei_5_.jpg

emcrwoensdagmei_6_.jpg

Hoe ver ben je met de nieuwe DLE55?

Vliegklaar! De extra is weer helemaal opgepoetst! Ik heb zelfs de scheve stickers vernieuwd ;)

Ik ga nog wat verbeteringen doorvoeren, romp afscheiden van de motor ruimte, een slangetje op de carburateur solderen en een kelk en luchtfilter op de motor zetten...

Daarna moet er nog maar weinig op aan te merken zijn! :mrgreen:

Netjes hoor, hopen dat alles nu naar behoren werkt. Kun je weer vliegen zonder continu het idee te hebben dat de motor elk moment af kan pissen.

Nou Patrick; zojuist een wot trainer gekocht bij hobbyin, kan Urlien ook weer vliegen als ik een grote kist bij me heb (en dat is bijna altijd). Komt een 5s lipo setupje in. Als het goed is, komt ie morgen binnen, eens kijken of ik 'm dit weekend klaar kan maken, moet wel lukken:D

Nou Patrick; zojuist een wot trainer gekocht bij hobbyin, kan Urlien ook weer vliegen als ik een grote kist bij me heb (en dat is bijna altijd). Komt een 5s lipo setupje in. Als het goed is, komt ie morgen binnen, eens kijken of ik 'm dit weekend klaar kan maken, moet wel lukken:D

5s is dat niet een beetje veel alex hij vliegt hetzelfde of beter dan de calmato
denk dat 5s erg over kill is en 4 s ook al erg veel dus zeker goed:p

suc6 en urlien zal er zeker een leuk kistje aan hebben

Overkill? Spanwijdte 1.71 en 7.5cc, dan vind ik 5s niet meer dan logisch hoor;) Daarbij; ik heb al 5s accu's:D

Back