EMCR Rozenburg, verzameltopic.

Zijn er mensen die woensdag ook zin hebben? (wordt de beste doordeweekse dag deze week)

De eerste vlucht met de Katana was erg tricky! Erg staartzwaar! Je ziet hem ook steeds de hoogte ingaan en stallen. Later en flinke kiezel gevonden en in de cowl gelijmd, toen vloog het een stuk beter. Maar nog krijg ik hem bijna niet aan de grond, als ik te langzaam vlieg lijkt het wel alsof hij vanzelf in een hover wilt gaan... Voor de rest vliegt dit ding nu al super, meskanten gaan erg makkelijk!

Er is een iets zwaardere motor onderweg en een nieuwe cowl, ik denk met de nieuwe motor het gewicht ook beter verdeeld...

Inderdaad heel kenmerkend voor een achterlijk CG, had je beter dikkere accu's kunnen nemen, dan heb je functioneel gewicht:p

Zo ik kan nu helemaal legaal vliegen op EMCR, vandaag 1 of ander groen pasje gekregen en daarop schijnt te staan dat ik zelfstandig mag vliegen :roll:

Vreemd, zeer vreemd ;-)

Nu nog eens achter dat KNVvL brevet aan mailen :-)

Gisteren ingeschreven voor de resterende 3 wedstrijden in de F3A-C klasse. Komende tijd hoop ik veel te kunnen trainen.

Het weer voor morgen ziet er redelijk uit. Weinig wind, wel kans op een bui.

Gisteren ingeschreven voor de resterende 3 wedstrijden in de F3A-C klasse. Komende tijd hoop ik veel te kunnen trainen.

Goed nieuws Erik, dan is de EMCR al 3 man sterk in de f3a:cool:

Het weer voor morgen ziet er redelijk uit. Weinig wind, wel kans op een bui.

Nah, ik vlieg gewoon om de regen heen:mrgreen: Komende week -dus van woensdag tot woensdag- wil ik eigenlijk minimaal 3 of 4 keer naar de club om te trainen voor de F3A-X...... (volgende week donderdag en vrijdag zit ik in Spaarnwoude, zaterdag en zondag in Ter Apel voor de X wedstrijd:))

Dat is goed nieuws, dan probeer ik er ook te zijn. Mag het gemiddelde van de club niet teveel omlaag halen op de wedstrijden he!! :mrgreen:

Ik ben morgen zo rond een uur of twaalf op het veld.
Als het goed is zou er pas in de loop van de avond kans op een bui zijn.

Als het goed is zou er pas in de loop van de avond kans op een bui zijn.

Regenzeiltje gaat sowieso maar weer mee.....
rain-animated-animation-rain-smiley-emoticon-000400-medium.gif

Wij ook zeker om 12 uur, als het eerder wordt, dan zet ik hier wel een berichtje:)

Back