EMCR Rozenburg, verzameltopic.

Wat dacht je van een slee, aangedreven door een 50cc met een dikke prop erop?! of met schaatsen eronder? Dan ga je best hard denk ik... En steel je wel de show! :cool:

Helemaal als je een slee met een dikke turbine erop bouwt... Ik ga er wel op zitten...

Wat dacht je van een slee, aangedreven door een 50cc met een dikke prop erop?! of met schaatsen eronder? Dan ga je best hard denk ik... En steel je wel de show! :cool:

Helemaal als je een slee met een dikke turbine erop bouwt... Ik ga er wel op zitten...

LOL, ik ga volgende week gewoon het ijs op met m'n 210cc:mrgreen:

LOL, ik ga volgende week gewoon het ijs op met m'n 210cc:mrgreen:

Ik kom kijken!!! BTW, heb de 210 cc nu al? Is alles okay?

Ik wilde gisteren even naar Oss rijden voor de nieuwe ff10, zijn na kwartiertje rijden weer teruggekeerd! Was geen doen, belandden midden in een sneeuwstorm...

Hahaha, nee hoor, ik kijk wel uit, straks komt ie in een wak, ben ik m'n torretje kwijt:mrgreen:

ja maar je weet toch wel dat alle weermannen van hun vrouw af zijn ???

komt omdat ze er steeds ``naast`` zitten lol!!!

nu is het aan de echte bikkels .:D

laat ik het zo zeggen

DIT IS HET IDEAALE WEER OM DE ZOLDER OP TE GAAN EN IETS NIEUWS IN ELKAAR TE ZETTEN .

kacheltje aan,bakkie choco,paar potjes lijm en gaan
we zullen zien in het voorjaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Of perfect weer om even een zender op te halen!

@ fabian; Het is een nagelnieuwe FF10, 2.4ghz geworden, overgenomen van Plotterwelt!

Of perfect weer om even een zender op te halen!

@ fabian; Het is een nagelnieuwe FF10, 2.4ghz geworden, overgenomen van Plotterwelt!

Hehe, deze keer geen sneeuwstorm? Heb vandaag zelf ook zo'n 800km afgelegd, maar wel een mooie f3a kist erbij:p

Hehe, deze keer geen sneeuwstorm? Heb vandaag zelf ook zo'n 800km afgelegd, maar wel een mooie f3a kist erbij:p

Gefeliciteerd! Ben benieuwd...

Is er nog iets waar ik op moet letten met die antennes van de 2.4 ontvanger? De antennes in rietjes zetten, in een hoek van 90 graden, uit de buurt van andere elektronika?

Gefeliciteerd! Ben benieuwd...

Is er nog iets waar ik op moet letten met die antennes van de 2.4 ontvanger? De antennes in rietjes zetten, in een hoek van 90 graden, uit de buurt van andere elektronika?
Rietjes zijn aardig groot, ik heb wattenstaafjes gepakt en de watten eraf geknipt. Het buisje dat je dan overhoudt is van binnen een goede afmeting voor die antennetjes.

Rietjes zijn aardig groot, ik heb wattenstaafjes gepakt en de watten eraf geknipt. Het buisje dat je dan overhoudt is van binnen een goede afmeting voor die antennetjes.

Thanx, maar ik heb het zojuist al met sullivan roer 'dingen' gedaan, zoals in het draadje van Alex.

@ Alexzz, Wat voor lijm gebruik je om je servo stekkertje aan elkaar te lijmen voor de ontvanger? Ik zie dat een soort spul opzit... Lijkt me wel handig zodat ze niet los kunnen trillen...

@ Alexzz, Wat voor lijm gebruik je om je servo stekkertje aan elkaar te lijmen voor de ontvanger? Ik zie dat een soort spul opzit... Lijkt me wel handig zodat ze niet los kunnen trillen...

Lijmpistool:) Geen gewone lijm doen, dan krijg je het nooit meer los zonder schade:mrgreen:

Back