EMCR Rozenburg, verzameltopic.

past daar nog een calmato achtig toestel bij??

Neem denk ik mijn trainer mee, en eventueel nog een vliegend vleugeltje. Ga maar niet met mijn kleine extra vliegen, heb toch last van bibberende vingers zo nu en dan, en dat vliegt niet lekker met een heel kietelig toestel:D

Rijm op t moment in t Twingo'tje van de vrouw,

Heeft de Golf de geest gegeven? (mag ook wel na een half miljoen km:mrgreen:)

Morgen helaas andere dingen te doen, maar ik hoor wel hoe de kwaliteit van het veld is, het begint al stevig te dooien hier.

Ja de Golf is helaas overleden.... De kou is m te veel geworden. Heb de 500.000km net niet gehaald....

Hoop dat de sneeuw morgen een beetje weg is op t veld. Scheelt weer een neuspoot.

Misschien kom ik tegen het eind van de middag ook nog ff kijken met een kleine elektrische extra...

Moet eerst ff werken, maar als ik vroeg opsta kan ik misschien ook wel vroeg gaan vliegen.

De dl55 moet ff opnieuw afgesteld worden, ik denk ietsje rijker. Dan zal die makkelijker starten (vorige keer leek het na een dagje vliegen wel alsof ik polio had aan me rechter arm van het aanzwaaien!) en minder snel afslaan. De motor is nog nooit afgeslagen, maar het scheelde niet veel. Als ik recht omhoog vlieg en dan een snaprol maak, stottert de motor even...

Rij om 12.15uur weg uit Eindhoven. Dan Fabian ophalen en door naar t veld. Rond 14uur op t veld.

@Roel waarschijnlijk hou ik ook een tennisarm over aan t aanzwengelen van die kleine methanol bromsnor met die kou.

Ik ben rond 13.15uur bij jou op de ****** laan nr ** luilak. En PB even de tel nr, dan kan ik je bellen als t wat later wordt.

T wordt trouwens wel krap in de Twingo, hoop dat je niet te lange benen hebt. Anders moet je ze even opvouwen.

Back