EMCR Rozenburg, verzameltopic.

wat dat betreft laten we die bokken toch een beetje gaan .

zodra er van bebberen gezegd wordt moet je pas uit gaan kijken :D

het voordeel van heel de winter door vliegen is dat je ze helemaal haast niet meer tegenkomt .

ik heb een bakje met allemaal kleine boutjes/schroefjes misschien zit de goede maat erbij maar dat kan ik niet garanderen .
ik kom zaterdag wel knutselen , als we even te weten kunnen komen hoe laat de container open gaat dan zou dit fijn zijn .
hebbie hem ook al gelijmd en zo ?

k heb trouwens in autocad een nieuwe tekening gemaakt van een volgend kistje .
zal effe een foto van mijn scherm maken en posten dan heb je een idee wat het geworden is .

ozoyv.jpg

532yw5.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb een bakje met allemaal kleine boutjes/schroefjes misschien zit de goede maat erbij maar dat kan ik niet garanderen .
ik kom zaterdag wel knutselen , als we even te weten kunnen komen hoe laat de container open gaat dan zou dit fijn zijn .
hebbie hem ook al gelijmd en zo ?

k heb trouwens in autocad een nieuwe tekening gemaakt van een volgend kistje .
zal effe een foto van mijn scherm maken en posten dan heb je een idee wat het geworden is .

Ziet er mooi uit :cool:
Ik heb ook al alle delen gelijmd. net nog even gezocht en ik heb het bruikbare aan heveltjes gevonden niet het beste maar ik kan het ermee doen.
Zaterdag ben ik vrij dus ik kan elke tijd op de club komen.

mvg paul

forum

Goed he, en dat voor zo'n oude man. ( Je bent tenslotte zo oud als je je voelt)
ps: als ik mag kom ik zaterdag, zou een droge dag moeten zijn

Mag vast wel:p Maar het wordt beide dagen heel aardig weer....

Misschien weer eens de 200cc Yak afstoffen, alhoewel de 55cc Yak een stuk handzamer is, och ja, we zien wel, eerst nog 2 werkdagen overleven:)

Hoi hoi, ff een bericht van een "ouwetje" is de mfb dit forum, zo ja, bramman, ik zit er wel op!

groetjes Arie

:-)

Oei, nu moet ik oppassen wat ik hier zeg ;):rolleyes:
MBF is idd modelbouwforum...

[grijns]
Vind het wel lachen die oude verhalen en het verwijt: 'je hebt gewoon geen gevoel voor romantiek' omdat ik geen brandstof vlieg.

@Peter Loohuis: Is wel duidelijk dat er veel jolijt is EN we vliegen ongeacht de kou. Tenminste een paar mensen, zitten ook een paar softies tussen 8)

Aanstaand weekend weet ik nog niet of ik richting het veld ga, ligt eraan of mijn profielwerkstuk helemaal in orde is:) (maandag inleveren...)

Zaterdagavond ga ik indoorvliegen in Dordrecht, nog mensen die ook gaan/meewillen?

ik ben nu voor de rest van de week klaar met school mijn toetsweek is afgelopen :D.

ik heb nu de bouten en een stuk staal dat ik nu alleen nog moet buigen om er een motorsteun van te maken.
Voor ons bouwproject a.s zaterdag

Alleen kom ik er net achter dat ik nog 1 EC3 Connector nodig heb voor mijn lipo heeft iemand die zaterdag gaat vliegen er mischien nog eentje thuis liggen????

mvg paul

Graag gedaan.

Kom veelste weinig op m`n 2de clubbie maar volg het draadje altijd wel :yes:

Grt,
Berto.

Back