E
Eric R
Guest
Hééy, Berrie gefeliciteerd en het vrouwtje ook natuurlijk!!!! (voor mij duurd het nog ong. 3á4 maanden). Ik hoop dat alles goed is verlopen en dat Jasper een gezonde modelvlieg gabber van je wordt.
@ Jan
Ik vindt vliegverhalen over de mini ASW 17 niet echt
juist zeer goede input om verder te gaan en een vakantie-tje naar de Wasserkuppe te gaan boeken (als tie af is natuurlijk).
En bedankt voor het weeg momentje, ik hoop eigenlijk onder de 300gram uit te komen
Ik zou graag het rompje een keer willen zien (de foto kan je desnoods naar me mailen om te posten, moet je wel ff een PB-tje sturen)
Ik heb ook nog ff de tijd gehad om aan het rudder te prutsen
de eerste laag grond is er zo goed als afgeschuurd, hierbij is de groene ondergrond eigenlijk een voordeel, omdat je nu goed kan zien
tot hoever ik kan gaan met schuren.
De gewichtstoename is vanaf de tissue fase nihil en niet waarneembaar, het rudder zoals afgebeeld weegt dus 3,2gram
Ik heb net de 2de en laatste grondlaag opgezet, morgen schuren en hoogglans spuiten
Eric
@ Jan
Ik vindt vliegverhalen over de mini ASW 17 niet echt

En bedankt voor het weeg momentje, ik hoop eigenlijk onder de 300gram uit te komen
Ik zou graag het rompje een keer willen zien (de foto kan je desnoods naar me mailen om te posten, moet je wel ff een PB-tje sturen)
Ik heb ook nog ff de tijd gehad om aan het rudder te prutsen

de eerste laag grond is er zo goed als afgeschuurd, hierbij is de groene ondergrond eigenlijk een voordeel, omdat je nu goed kan zien
tot hoever ik kan gaan met schuren.
De gewichtstoename is vanaf de tissue fase nihil en niet waarneembaar, het rudder zoals afgebeeld weegt dus 3,2gram
Ik heb net de 2de en laatste grondlaag opgezet, morgen schuren en hoogglans spuiten
Eric