epoxsie L39

hoi,, hier heb je mijn e-mail adres dan stuur ik je foto`s: ninofarina "hee een aapje" planet "puntje" nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nino wat doe je nou
Niet je email in een draadje zetten man
Straks krijg je tonnen aan spam
Ik heb je wel een mailtje gestuurd
 
Ik ben de afgelopen week op vacancie geweest in limburg
we raakte daar op 1 van de dagen bij vrienden van mijn zwager te eeten
Er stond daar een rol papier waar ik behoorlijk blij van werd
namelijk precies het materiaal wat sapac gebruikt voor de straaltunol's
Ik vroeg dus of ik daar een stukje van mee kon nemen
Dat was geen probleem
Vervolgens werd de heele rol in de auto geladen
ongeveer 15 kilo

Daar heb ik voorlopig dus wel genoeg aan
 
Nino wat voor lipo heb jij in jouw viperjet zitten
hoe groot hoe zwaar en wat is de c waarde 35 40 of 45 c



en wie weet wat het verschil tussen lipo en livepo is
 
Jeroen,

Een LiFePo accu heeft ijzer erin zitten. Deze accu's zijn dus zwaarder. Het voordeel ervan is dat ze veel robuuster zijn, dus bij een crash heb je meestal weinig schade aan je accu. Een ander voordeel is/was dat je ze snel kunt laden.
Inmiddels kunnen de nieuwste generaties LiPo's ook snel geladen worden. Daarom kun je het beste gewoon LiPo's gebruiken voor een toestel als deze omdat dat veel minder weegt. LiFePo wordt wel regelmatig in combatkistjes gebruikt, maar dan enkel vanwege de robuustheid.
 
Dank je jitse
Ik heb vandaag voor het eerst gevlogen met mij F117 stelth fichter
Leuk model om mee te vliegen
Aleen moet ik ook daarvoor een nieuwe lipo kopen
De lipo's die standaart meegeleverd worden uit cina zijn ronduit waardeloos
3 minuten en toen was de power weg
bij landing bleek de lipo zo rond als een balon
dat was dus de eerste keer gebruik
 
De lipo voor mijn L39 is onderweg
Dit jaar kan i nog vliegen
Hoop voor odoorn

Ik ben gegaan voor de nanotec van turnity
 
De lipo voor mijn L39 is onderweg
Dit jaar kan i nog vliegen
Hoop voor odoorn

Ik ben gegaan voor de nanotec van turnity
Ik ben afgelopen zondag op een Impeller meeting in Duitsland geweest, daar vlogen er 2 (1x met en 1x zonder retracts).

Beide vlogen super, maar die zonder retracts ging toch wel erg HARD. Ik heb vergeten te vragen wat ie voor setup erin had zitten, aangezien ie hem op het eind met volspeed de grond in boorde met een erg rare manoeuvre.

Grtz,
Emile :cool:
 
Hee ik dacht dat ik al foto's geplaatst had
nou ja dan maar nieuwe foto's

Hier mijn L39 zoals het er nu voor staat
wachtend op de laatste spullen
full


full


full




In feite is i klaar
Ik wacht nog op men accu's en dan word het afmonteren
Maar het lijkt me wel wijs dit te doen samen met iemand die al ervaring met dit model heeft


En nee ze zijn niet geschikt als heipalen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hij ziet er strak uit succes met de maiden. :cool:

Het motiveert in ieder geval om die van mij ook eens af te bouwen. ;)


Grtz,
Emile :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Top