ervaringen Kingtech K80e en TJT 80N

Gisteren pakje van Sandor binnengekregen, ben nu voor een tijdje voorzien van Festo koppelinkjes en kero leiding :) . Nog even een vraagje, kan het de turbine eigenlijk schade toebrengen als je die pakweg 5 min statisch laat draaien? Geen koelingsproblemen ofzo?

koeling

Gisteren pakje van Sandor binnengekregen, ben nu voor een tijdje voorzien van Festo koppelinkjes en kero leiding :) . Nog even een vraagje, kan het de turbine eigenlijk schade toebrengen als je die pakweg 5 min statisch laat draaien? Geen koelingsproblemen ofzo?

Nee hoor er is zo veel koel lucht voor handen maak voor de motor niet uit als je vliegt of hem op een test bank heb staan.
gr Gerrit Jan vraagje wat was de totale lengte van je uit laat van je tjt.

De totale lengte, inclusief flens en uitstroom stuk bedraagt 44mm.
Maar in het midden zit wel nog een stuk, die eivorm.

Laatst bewerkt:
[mod]Heren, als jullie zo grsag een draadje willen verpesten doe het dan niet hier alstublieft. Vind je het ergens anders beter? Ga daar dan heen maar niet hier lopen zeuren. Iemand heeft een draadje gestart en wordt blijkbaar niet gewaardeerd door sommige personen.

Voor de tweede keer, graag ontopic verder.[/mod]

Gelukkig, daar ben ik blij om.

Ja dat is al weer zoiets, een hoop geld betalen en maar hopen dat ie aankomt...en dat ik hem verstuur;)
En wat was ie ongerust:D
Veel plezier ermee.

gr Matthijs

En wat draait de k80e mooi :D , met beetje geluk, plaats ik morgen een filmpje :cool:.

Is een aankoop waar ik geen spijt zal van hebben :p

Normaal gezien een Super Reaper... Eerst een gaatje vinden om tot bij Berto te geraken :).. Zal morgen wel enkele litertjes doordraaien denk ik :p

nu weet ik het echt niet meer met de tjt... Vandaag samen met mijn vriend de tjt gestart.. Eerst alles ingesteld zoals in de tjt manual stond, en dan Run Calibration gedaan.. Plots merkte ik terug die geur op van een ecu die aan het branden was, geen rook of vlammen gezien deze keer in de ecu. Mijn collega vliegt al jaren jet, en kent er redelijk wat van, en hij verstaat er zich ook niet aan..
We hebben echt alles 3, 4keer nagekeken, alles klopte...

Als we nu de ecu aanleggen, lijkt alles normaal, maar draait de startmotor constant, dus is de ecu toch beschadigt..

Vreemd was wel, bij demontage van de starter, was de isolatie van 1 kabel voor een gedeelte weggesmolten... Zou dat alles kunnen gebeuren als de startmotor versleten is( kooltje of kooltjes opgebruikt??) .. Hopenlijk kan iemand ons helpen..

Ik weet niet goed wat te doen, ik kan zo blijven ecu's kopen.... ofwel eens alles vervangen die te vervangen is.. nieuwe starter, nieuwe print op motor.... :rolleyes:

Denk dat je hem beter even kan sturen naar de fabrikant.
Dan weet je zeker dat je weer een draaiende motor terug krijgt voor een x bedrag.

Nu ga je zaken lopen vervangen waarvan je niet eens zeker weet of dat het is.

Back