Harm,
Ben ik weer

(als je genoeg krijgt van mijn bemoeiienis, wat ik me goed voor kan stellen

zeg het maar...):
Nooit vergeten dat je bij instellen de motordraden losmaakt !!!
Ik neem aan dat je nu een pitch-gauge hebt én dat je de feathering shaft hebt vervangen, dan even met de pitch-gauge als volgt controleren:
In normal flight mode met hov.pitch op '12uur' (is middenstand):
Throttle stick 0: pitch -2°; stick 50%: pitch 0°; stick 100%: pitch +7°
In Idle-up flight mode met hov.pitch op '12uur' (is middenstand)::
Throttle stick 0: pitch -7°; stick 50%: pitch 0°; stick 100%: pitch +7°
Belangrijk is vooral dat
beide bladen dezelfde hoek hebben
en dat bij midstick er 0° bladhoek is. Dit laatste regel je door de hoogte van de tuimelschijf in te stellen m.b.v. de linkjes vd servo naar de tuimelschijf (+ is tuimelschijf te hoog en vice versa).
Ik heb ook net als jij ontzettend liggen prutsen

nweer:; de King V3 héél vaak in de hoek gezet

, zelfs op het punt gestaan om er een flinke hamer bij te halen

.
Uiteindelijk vliegend gekregen (ong. 15 seconden), waarna het hele riedeltje opnieuw begon


Wil je de King écht wel kwijt ??
Groet,
Robbie