Esky Lama V3 of V4?

Zat ook even bij die hobbyjapan2000 te kijken maar die willen 100 dollar verzendkosten 8O

Zit dus niks anders op dan te wachten op nieuwe voorraad daar.
Anders misschien de Honeybee FP kopen.

hey,

ik zit met een dringend probleem met men lama v4

ik wa al ong 10 min aan het hoveren en trimmen (eerste vlucht) toen ik hem lande en weer wou opsteigen helde hij naarvoor en kon geen up geven, bleek dat de hoogte servo ht niet meer doet, accu losgekoppeld en weer aangekoppeld, en nu brandt het lichtje niet meer groen maar gaat na een paar keer rood uit en ik kan niks meer doen :?

is dat het teken dat de lipo leeg is?

ligt nu aan de lader, ik zie wel, hopelijk krijg ik snel antwoord :(

accu is al beetne opgeladen, eens aangesloten, lampje wordt groen, aileron en throttle werkt terug, maar hoogte niet, de moment dat ik de accu aansluit gaat de servoarm van de hoogteservo verticaal naar boven, du niet horizontaal zoals moet, en daarna kan ik de servo totaal niet bewegen, echt weard, trims in het midden, reverse OK....

iemand die raad voor me heeft???

Jaaa de lama v3 was weer op voorraad bij Miracle Mart.
Dus hetvolgende net besteld:

2 ea. E-sky LAMA V3 Co-Axial 4CH Electric RC Helicopter (RTF)
Controller Mode - Mode 2 (left hand throttle)
$139.80
2 ea. Xtreme Blade for Esky Lama -1 pair (Upper) $8.00
2 ea. Xtreme Blade for Esky Lama -1 pair (Lower) $8.00
2 ea. Xtreme Landing Skid and Battery holder set (for Esky Lama v3) $39.00
2 ea. Xtreme Graphite Tail boom full set (for Esky Lama v3) $47.00
2 ea. Xtreme Canopy /w Decal sheet (for Esky Lama v3) $15.60
2 ea. Graphite Tail boom support pipes (options for Xtreme tail boom) $10.60

En als alles binnen is laat ik het weten. We gaan eerst vliegen zoals ze out of the box zijn....we moeten het nog wat leren.
En daarna bouwen we alles om naar extreme is de bedoeling. Eerst de canopy maar eens mooi spuiten.
Heb ze gevraagd om 2 verschillende kanalen en beide moeten wel 35mhz zijn en geen 72Mhz.
Afwachten nu.

Zet gelijk je xtreme onderdelen er maar op.
Heli vliegt hierdoor beter en is daardoor makelijker te leren.
En het gaat niet kapot!!!!!
ook veel beter voor het hoofdframe, xtreme landingsgestel vangt veel beter de klap op bij te hard neer komen.
Nu kun je mischien je standaard onderdelen nog wel verkopen.
Straks als dit kapot is niet meer. :wink:

Vooral de xtreme rotorbladen direct gebruiken, vliegt veel makelijker en gaan zeker weten niet kapot.
De originele roterbladen zijn bij de eerste beste crash al kapot of gescheurd woordaar de heli direct uit balance is.

En crashen doet iedereen!!!!!!!!!!! :lol: :lol:

hoi,

Ik heb ook een Extreme set besteld en nog een paar dingetjes.

Op 3 aug verstuurd (uit HongKong), tel er 6 werkdagen bij op dan zou hij mocht je geluk hebben vrijdag uiterlijk voor de deur staan.
anders na het weekend

Even voor de andere Extreme vliegers..
Ik heb het vermoeden dan Mir.Mart alleen op vrijdag het vliegtuig pakt.
Dus mooiste is dan op woensdag bestellen, donderdag verstuurd naar airport, vrijdag de lucht in.
Of hebben jullie andere ervaringen.

Lijkt er wel op.
Want bij de tracktrace daar was hij op 1 augustus ready for departure....
En toen stond er dat hij zou weggaan op 1 augustus...daarna werd dat aangepast naar 2 augustus,....en dat werd weer aangepast naar 3 augustus en toen is het ook daadwerkelijk de lucht ingegaan.

Sommige pakketten uit HK waren in een week binnen, sommige pas na 3 weken als de Douane zijn neus er in wil steken.

De douane moet er met zijn neus uit blijven hahaha
Maar ja was wel een aardig pakket met aardige waarde. Als er dan nog inklaringskosten en btw overheenkomt dan is het voordeel ook een stuk minder....

Kent er iemand een winkel in Nederland die de Lama V3 verkopen (en op vooraad hebben natuurlijk)?
In België is dit toestel blijkbaar nergens te vinden ... :(

Liefst niet te ver, ik woon in Antwerpen. (dus niet in Friesland ofzo)

Sorcerer zei:
Kent er iemand een winkel in Nederland die de Lama V3 verkopen (en op vooraad hebben natuurlijk)?
In België is dit toestel blijkbaar nergens te vinden ... :(

Liefst niet te ver, ik woon in Antwerpen. (dus niet in Friesland ofzo)

Ik weet alleen van mijn eigen streek in Belgie wtb de Lama V3 :
Brugge, langestraat : Kimar
Sijsele -Damme, AM-shop www.amshop.be
Knokke-Heist (Westkapelle) : JP models
Knokke-Heist (Knokke) : Tipo (helaas kan ik niet op de naam van de straat komen, maar hij heeft ook een website, moet dus te vinden zijn, als je van Lier komt met de trein is deze makkellijkst, 10 minuutjes wandelen van het station)

www.rcts.be (Belgisch Limburg)

Toen ik daar was hadden ze Graupners Jet-Ranger, de 47G en de Lama v3 op voorraad (lees: zeker een stuk of 6 van elk).
De eigenaar vertelde me dat ze goed verkopen dus jah, hij zal altijd een voorraad hebben he.

Limburg is wel een stukske mahja, beter dan nix he? :p

Vandaag weer niks binnen.....heb dus het idee dat het bij de Douane ligt en er nog kosten overheen gaan komen :( :evil:

WishMaster zei:
hoi,

Ik heb ook een Extreme set besteld en nog een paar dingetjes.

Op 3 aug verstuurd (uit HongKong), tel er 6 werkdagen bij op dan zou hij mocht je geluk hebben vrijdag uiterlijk voor de deur staan.
anders na het weekend

Even voor de andere Extreme vliegers..
Ik heb het vermoeden dan Mir.Mart alleen op vrijdag het vliegtuig pakt.
Dus mooiste is dan op woensdag bestellen, donderdag verstuurd naar airport, vrijdag de lucht in.
Of hebben jullie andere ervaringen.

ja woendag besteld en vandaag (zaterdag) binnen

Nou als jij het al hebt dan kan het niet anders dan dat die van mij bij de douane ligt....
Nou maar hopen dat ze naar me geluisterd hebben en 35mhz verstuurd hebben en geen 72mhz.
Kan dus nog wel een tijd duren voordat het spul binnen is... :(

Als ik het goed heb komt er dus 16,75 euro inklaringskosten overheen en 19%btw...
Dus weer 60 euro erbij.....lekker

Nou vandaag is alles binnen gekomen....met belastingaanslag...
Gelukkig hadden ze van Miracle Mart er een rekening op gedaan dat de waarde USD86 is...dus hoefde maar 17,28 te betalen.
En heb er 2 gratis antenna tubes bij gekregen met een briefje erop van Thank You.
Dus allemaal prima verlopen.
Nou accu maar eens opladen en alles controleren.

De bladen zitten best los en klap je zo weg...moet je dit nog vaster zetten??

Back