Bruno weet echt niets van motoren ...
Hij komt net kijken.
lol
dus hij is een "noob"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bruno weet echt niets van motoren ...
Hij komt net kijken.
Het laten lopen van een verbrandingsmotor op petroleum (in plaats van methanol of benzine) houdende brandstof verhoogt de verbrandingsdruk aanzienlijk.elke diesel heeft minder toeren maar minder kracht
Nee, die term hadden we, gezien de dingen die je hier trots presenteert, helemaal voor jou gereserveerd.lol
dus hij is een "noob"
v.w.b. dat laatste, dat is nergens voor nodig als hij even op het forum vraagt.Ondanks dat het een eigenwijs stuk vreten is, is hij lekker aan`t het experimenteren.
Ik mag dat wel. (ook al kost het wat motortjes)
En jongeren niet alleen.....De meeste jongeren kopen toch alles als ARF ofzo tegenwoordig.
Op 4'17" hoor je hoe de drijfstang al lekker doorbuigt, omdat 'ie met veel te veel compressie -voor de regelnaald afstelling van dat moment- probeert te draaien.Hier wat voorbeeldjes
Mijn eerste motor was een Webra Record 1,5 cc diesel, die startte ik voor het eerst midden december 1965....Hoeveel WK's en EK's heb jij ook al weer gevlogen? En hoe lang vlieg jij al Bruno?
Hallo,
heeft er iemand een adres waar de juiste ricinusolie te bestellen is? Ik heb een liter van een clublid gekregen maar die heb ik er al bijna doorgesjeest...
Ik kan het ook bij de apotheek bestellen maar dat is medicinale ricinus en is eigenlijk te geraffineerd (en ook te duur). Het liefst zou ik in bussen van 5 of 10 liter willen bestellen maar mijn vaste smeermiddelenleverancier heeft het niet in zijn gamma.
Wat is daar het nadeel van?... dat is medicinale ricinus en is eigenlijk te geraffineerd ...
De smerende bestanddelen zijn er zo goed als helemaal uit gefilterd. Eigenlijk is de olie dan niet echt geschikt meer om (gedeeltelijk) verbrandt te worden.Wat is daar het nadeel van?
De smerende bestanddelen zijn er zo goed als helemaal uit gefilterd. Eigenlijk is de olie dan niet echt geschikt meer om (gedeeltelijk) verbrandt te worden.