Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bernd en Pascal vliegen ook en volgens mij had Bernd nog iemand die meevloog?
Zijn die al meegerekend?
Morgen nog 2 DES servootjes halen en dan is de Plasma Edge ook bijna vliegklaar.
ja, momenteel zijn het
1/ Wim Hanssens
2/Bernd Bosmann
3/Pascal Jungmann
4/Ney Frans-Jozef
5/Luc Van Tricht
6/Gert-Jan van Oostrum
7/ Freudenthaler? die heeft nog niet aangemeld.
8/ ???
we zullen wel zien, het is nog een week he.
grtz,
Luc
Ik rij vrijdagmiddag even naar Heist om 2 modellen te testen en 1 model op te halen (hoop ik).
In de avond ga ik terug naar Amsterdam.
Zaterdagmorgen rij ik dan weer naar Heist en blijf die nacht in het Best Western in Lier.
Ik heb ruimte over in de auto, mocht er iemand mee willen vliegen dan kan hij meerijden, ik kan een stukje tegemoet rijden.
Vanmiddag was het droog en zijn er wat vluchten gemaakt, sinds 18:00 regent het helaas.
Maar niet getreurd, in de tent is het gezellig en de pizza was lekker .
Veel piloten zijn al gearriveerd, Engeland, Dld, Oostenrijk, Nederland en natuurlijk Belgie, feestje!
Morgen meer nieuws.... ennuh, je mag je met speciale permissie nog tot 9:00 zaterdagochtend inschijven
In Almere vloog George best kort op B.
Het leek wel of hij leerde, elke keer iets korter.
En ja, mooie man!
Hij zat te glunderen bij ons in Almere.
Maar Belgie wordt ook heel gezellig!
Ik ben dus gewoon in bed gebleven.
Gerben net gesproken, na de eerste dag staat Christian op nummer 1.
Waarom? Omdat hij zijn spullen voor elkaar heeft en niet zit te klooien.
Wat ik hoor vlogen sommigen niet eens hun ronde uit, Gerben heeft last van een haperende aandrijving maar kon nog wel 42 rakken halen.
Het meest gevlogen aantal rakken is 45.
Er wordt nog een poging gedaan om de scores op het net te krijgen.
In F5F leidt Bernd Bossman voor FJ Ney, ik sta op 3 met mijn 2s-je, net voor Freudenthaler, hehe. Ook hier haalden de meesten hun zweeftijd niet, vandaar. Nu ja, morgen haalt Rudi me wel in vrees ik(Hij vloog tot 40 rakken, ik 28..) O, Christian vloog 1* 46 rakken , net als in Almere (geluk met het weer)