Eurotour F5B in Belgie (Heist op den Berg)

Eerste ronde was ok, laatste ronde was goed.... .......
Ronde 4 werd vlotjes afgewerkt, het was iets zonniger maar de thermiek was er pas later in de ronde. Ik vllog 45 rakken en vond meteen een mooie bel. Op 6 minuten zat ik zo hoog dat ik er wel uit moest, met nog 2 minuten zat ik toen alweer zo laag door de daalwind dat het nog spannend was of ik de 10 minuten door zou komen zonder motor... Deelnemer na deelnemer vloog minder dan 45 rakken, dan stiekem ga je hopen. Maar Hugeus maakte een hele mooie vlucht en deed 46 rakken, helaas net geen 1000'er voor mij.

Zie hier het bewijs:

[media=youtube]kPsytAjLqfo[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Nurflugel

Nog een laatste video. De laatste vlucht van Bernd Bossmann. Hij vliegt een Nurflugel. Probleem met mijn digitale fotocamera is dat er geen zoeker op zit. Het display is niet goed genoeg te zien het licht. Dit filmpje is een experiment met een zelf gefabriceerd zoekertje gemaakt uit plastic bestek. Een deel van het heft van een plastic mes wat met tape op de camera is bevestigd. Het vormt een "tunneltje" waar je doorheenkijkt. Dan nog is het lastig. Elke lichte kanteling van de camera heeft met name gevolgen voor de hoogte van het vliegtuig in het uiteindelijke beeld zoals het hier verschijnt:

dtL6S4LJ-dM[/media] Eurotour, june 16/17 2012, Belgium. Bernd Bossmann with his Flying Wing / Nurflügel. - YouTube

Laatst bewerkt door een moderator:
Back