Zoals beloofd meer info over zondag 26 juni.
De dag begint officieel om 10.00 uur en eindigt om 17.00 uur. Ik denk dat het verstandig is om ruim voor de tijd aanwezig te zijn ivm met het indelen van de plekken.
Het terrein ligt aan de Loodijk in Saasveld en hieronder een routebeschrijving die op de site van de Oltimerdag Saasveld staat:
Ons terrein kunt u vinden vanuit Borne of Weerselo richting de manege de Ankerhallen. Vanaf hier afslaan de loodijk op. Deze weg blijven volgen. Zie borden. Niet de afslag Saasveld nemen.
Het staat overal voldoende aangegeven en het moet eigenlijk geen probleem zijn om het te vinden maar voor alle duidelijkheid:
Aan de doorlopende weg Borne-Saasveld zie je op een gegeven moment een cafe-partycenter dat De Ankerhallen heet. Schuin tegenover de Ankerhallen kun je de Loodijk inrijden, vanaf daar is het nog een kilometer of 2.
De hoofdingang ligt iets voorbij het terrein maar net daarvoor staat links een woonhuis waar een inrit voor de deelnemers is, daar moeten wij erin. Bij deze ingang staat bewaking die op de hoogte is dat wij daar naar binnen gaan. Het is voldoende om bij hun te melden dat wij de modelvlieg piloten zijn en als het goed is kun je dan doorrijden. Er kan nog wel gecontroleerd worden of je daadwerkelijk vliegtuigen in de auto hebt.
Een maal op het terrein moet je doorrijden tot helemaal achteraan waar je de bomen ziet staan, daar zal ik wel ergens lopen.
Mochten er onverhoopt problemen zijn dan kun je me bellen op nummer 06-44555646, volledige naam van mij is Paul Weierink.
Voor alle zekerheid ook nog de naam van ons contactpersoon bij de organisatie, hij heet Jos Fransen en is te bereiken op nummer 06-46674493.
Dan heb ik in mijn eigen club ook een balletje opgegooid en verwacht daar ook een man of 6-7 van. Word dus gezellig

.
Volgens mij heb ik het meeste nu wel gehad, mochten er nog vragen zijn dan hoor ik die uiteraard graag..
Groeten,
Paul.