Even jullie aandacht voor 26 juni in Saasveld.

Dat is jammer dat jullie niet kunnen Rick en Jacob..

Maar ehh, Jacob? Kun je niet gewoon die anderen afzeggen en toch komen? Veeeel minder stress bij ons ;-)!

Groeten,

Paul.

Hmm, heb er wel over nagedacht maar de volgorde is toch echt baan->geld->hobby

Saai hoor:cool:

Ik ben er definitief bij! nou ja, bij gezondheid dan.

Dat is mooi :yes: Ik wil die Bunte Huhn wel eens in het echt zien.

Ik hoop dat er niet meer mensen zich afmelden. Lijkt ineens heel hard te gaan.:o

Maar dat maken wij weer goed met 3 piloten a.s. zondag.:cool:

Gerhard

Kunnen we daar ook laden, of de de auto binnen handbereik? dan kan ik daar ook laden. Kun je ook met vliegtuig grondstart maken?

Oef.. gaat inderdaad hard helaas... Ik hoop niet dat er nog meer afzeggingen komen.:(.

Kunnen we daar ook laden, of de de auto binnen handbereik? dan kan ik daar ook laden. Kun je ook met vliegtuig grondstart maken?

Mooi dat jij wel kunt Hendrik! Zeker jou Huhn is een hele aparte verschijning.
Onze auto's staan vlakbij en er staat ook een aggregaat een eindje verderop waar we zo een verlengsnoer in kunnen prikken, stroom genoeg om te laden dus :-).
Als de wind gunstig staat, en ik heb gehoord dat het zondag helemaal in orde komt, dan kun je grondstarts maken. Een clublid van mij is gisteren nog even wezen kijken en heeft aangegeven waar precies gemaaid moet worden en hem is zelfs toegezegd dat de baan word gevlakt d.m.v. een dikke rol.. Komt dus helemaal goed !

Groeten,

Paul.

Beloof niets maar als het weer een beetje meewerkt kom
Ik zondag wel ff langs, neem dan meteen montana en misschien de parasail mee. had eerst vrijgekomen voor dit weekeind maar kreeg te horen dat het niet door zou gaan dus heb me weer in Laten roosteren. Hopen dat het rustig op het water blijft en erg mooi weer.

Misschien leuk om van te voren even een lijstje te maken met wat we mee nemen? ik zal aftrappen:

Hendrik: Bunte, Hai I, Vanquish, Kadett (sleper max 2,5 mtr), hurricane.

Arjan: Ka-8B, Motorspatz, Starlight F3J, Taxi Cup II sleper, Pitts S12

Goed idee :-).

Nick en Paul: Mosquito, Amigo2, Ridge Runt, Ka8, ASW17, Pilonracer, Lift Off XS, Swift2, Mini Swift, Kulbutin, Extra330, Shockflyer, Robbe Disco, Igra Fiesta en de Ignus nurflugel gemotoriseerde hellingzwever.

Wie volg??

Laatst bewerkt:
Nick en Paul: Mosquito, Amigo2, Ridge Runt, Ka8, ASW17, Pilonracer, Lift Off XS, Swift2, Mini Swift, Kulbutin, Extra330, Shockflyer, Robbe Disco, Igra Fiesta en de Ignus nurflugel gemotoriseerde hellingzwever.

Japie: Multiplex Mentor, shockie, cirrus (nu nog van Arjan :-) )

Helaas de rest nu niet vliegklaar. Of ik daadwerkelijk ga vliegen hangt een beetje van de situatie af. Moet wel verantwoord zijn :-)

Zo... Net terug van het terrein en de nodige voorbereidingen getroffen. Linten en hekken hangen en staan er bijna allemaal en ons tentje staat ook.
Gras maaien is een begin mee gemaakt maar door de miezerige regen ging het niet al te best. Vanavond of morgenvroeg maaien ze de rest is mij toegezegd.
Er word een strip gemaaid van 20 meter breed en 120 meter lang, ook is beloofd om te rollen. Met redelijke wielen moet het te doen zijn voor zover ik het kan beoordelen..

Dan nog een paar rondjes gevlogen om er ''gevoel'''bij te krijgen. Starten is geen probleem maar landen moet tussen en/of over een boerderij en een boom, dit ''gat'' is zo'n 50 meter breed. Het is te doen maar je moet wel iets kunnen sturen... Ik voorzie geen problemen als de wind uit dezelfde hoek blijft waaien en minder wordt, vanmiddag waaide het best wel hard.

Al met al viel het mij niet tegen en ik verwacht een probleemloze en gezellige dag morgen.

Edit: de afslag naar het terrein staat met grote borden aangegeven en wij moeten het inrit hebben waar ''deelnemers'' staat. Van daaruit helemaal doorrijden naar achteren.

O ja, hun koffie met gevulde koeken smaakten prima ! :-).

Groeten,

Paul.

Laatst bewerkt:
Zo... Net terug van het terrein en de nodige voorbereidingen getroffen. Linten en hekken hangen en staan er bijna allemaal en ons tentje staat ook.

Zelf een stoel meenemen :yes:

Dan nog een paar rondjes gevlogen om er ''gevoel'''bij te krijgen. Starten is geen probleem maar landen moet tussen en/of over een boerderij en een boom, dit ''gat'' is zo'n 50 meter breed. Het is te doen maar je moet wel iets kunnen sturen... Ik voorzie geen problemen als de wind uit dezelfde hoek blijft waaien en minder wordt, vanmiddag waaide het best wel hard.

Morgen waait het minder ;) Maar even voor het idee. Staat al het weiland om het afgezette gebied waar we vliegen vol met andere dingen? Lijkt me anders best wel ruim om binnen te komen vliegen.

O ja, hun koffie met gevulde koeken smaakten prima ! :smile:./QUOTE]

Gaan we morgen testen :cool:

Vraag: Ligt er stroom bij de tent. Moet je een verlengsnoer meenemen?
Of kan ik zo mijn lader inpluggen.

Gerhard

laten we allemaal in elk geval 1 haspel meenemen. Eerder in dit draadje melde paul dat er een paddestoel staat (maar weet niet hoe ver van de tent/veld af. Tot morgen!

Acculaders? Er is morgen ruimschoots thermiek :-)
Ik neem wel wat startelastieken mee, veldje is eigenlijk wat te kort denk ik maar ik zal eens kijken. Ik heb ook een speciaal geprepareerde "short field" lijn :yes:

het jeukt als een bezetene ,maar ik zit met een pech dienst dus verder als 45 minuten van barneveld kan ik niet geraken .

dus ik wens jullie veel vliegplezier en zie jullie de 3e weer waarvoor ik deze week pechdienst draai om hem dan niet te hebben .

een balende serge uit ede

Back