Even jullie aandacht voor 26 juni in Saasveld.

Hoho.Even ter verduidelijking>Ik waardeer het bijzonder.ik zou het absoluut niet kunnen.Zijn vingers aan de zender hebben geen seconde stil gestaan.Was ook meer een sarcastische verwijzing naar mijn eigen manier van vliegen.(met vleugels wel te verstaan).Quote:Toen ik voor het eerst een vliegtuigje -zonder begeleiding en totaal onervaren- bestuurde,ging dat Chartertje dezelfde vliegbewegingen maken.Alleen neem ik aan dat deze helipiloot duidelijk minder stress had dan ik destijds:rolleyes:.Aangezien bij hem het de bedoeling was en bij mij destijds absoluut niet.

haha, nee dat snapte ik ook wel, mijn bijdrage was meer bedoeld om aan te geven hoe mooi het was. Op een filmpje komt het niet half zo goed tot zijn recht (ondanks het strakke camerawerk van Jaap :-) ) Het geluid, de snelheid....was echt mooi.

Een aantal fotootjes:

GroteFoto-OLYQFXFG.jpg

GroteFoto-HYJMIQOS.jpg

GroteFoto-SI47LYQE.jpg

GroteFoto-HMDGXGKY.jpg

GroteFoto-U37FX4KI.jpg

GroteFoto-73JLDGNN.jpg

GroteFoto-SEFFKQ7S.jpg

GroteFoto-X8CKBQCX.jpg

GroteFoto-K8SED47B.jpg

GroteFoto-6ZADXRKL.jpg

GroteFoto-XNTBC8KS.jpg

GroteFoto-8DOPF3TJ.jpg

GroteFoto-GFIBYA3T.jpg

GroteFoto-SUPUFGEI.jpg

GroteFoto-3HYBQ7ZY.jpg

:-).

Groeten,

Paul.

Laatst bewerkt:
het was zeker een gezellig dagje en bedankt voor de leuke reacties! ondanks dat ik na de 3de vlucht een klein probleempje kreeg met de heli!
lagertje kapot
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Snelheidsmonster

Gerhard,
mag ik de tekening van dat kleine snelheidsmonster van jou? Wat een ding zeg, en wat een snelheid. Nick is er helemaal weg van en die moeten we maar eens gaan bouwen...

Het kleine snelheidsmonster heet Impressivo.:p

Een tekening? stuur maar een PB-tje. ;)

Groet, Gerhard

Het kleine snelheidsmonster heet Impressivo.:p

Een tekening? stuur maar een PB-tje. ;)

Groet, Gerhard

Hallo Gerhard,

heel mooi, pb komt eraan :-).

Frank,

niet leuk dat lagertje maar zoals je zondag al zei zat het er wel aan te komen, je had al zo'n vermoeden..
Succes met de reparatie !

P.s. heb je die Spektrum man al gesproken??

Groeten,

Paul.

Back