Er zaten al bijna een paar mensen in hun auto om richting Peter te gaan![]()
Je had mijn adres nog niet @Thijs

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Er zaten al bijna een paar mensen in hun auto om richting Peter te gaan![]()
Dwalen doet hij altijd omdat hij bij het opstijgen altijd wel wat input krijgt een bepaalde kant op. Kan naar links zijn of naar rechts of naar voren. Dat moet je na opstijgen corrigeren met stickinput. Dat luistert vrij nauw om de heli op een punt te krijgen dat deze een paar seconde stil blijft hangen. Nogmaals. Het is geen coax of 45 graden heli..
Dwalen doet hij altijd omdat hij bij het opstijgen altijd wel wat input krijgt een bepaalde kant op. Kan naar links zijn of naar rechts of naar voren. Dat moet je na opstijgen corrigeren met stickinput. Dat luistert vrij nauw om de heli op een punt te krijgen dat deze een paar seconde stil blijft hangen. Nogmaals. Het is geen coax of 45 graden heli..
Dat is ook omdat ik een Pro ben gewend die je perfect stil kan trimmen en daar ga je weer vanuit.
Dit zou wel een heleboel verklaren waarom de heli dan zo reageerd.
@Chow, hoe ben jij aan deze info gekomen dan?
Ik heb ook wezen zoeken op het internet maar kon daar niks over vinden.
WEllicht niet goed gezocht?
Dat snap ik. Heb ook nog een sim.
Maar altijd naar voren is geen toeval en heeft een oorzaak. En mijn suggestie is dat de gyro van de elevator te laag staat.
Ik was al onderwegOh en probeer cyclic dus te voorkomen voor hij uit het grondeffect is (wat binnen dus erg lastig is in het begin). Dus pas cyclic bij een hoogte van 2-3 keer de diameter van de rotor.
Onkundigheid zal ik het niet willen noemen. Als het nergens duidelijk beschreven staat dan is het logisch dat je de Solo Pro methode meeneemt naar deze heli.
Tot zover mijn dank aan jullie allen en ik kan niet wachten om dit eens uit te proberen![]()
Is ook niks voor de gemiddelde man.............. al die knopjes en schakelaars daar willen we gewoon aanzitten en gebruiksaanwijzing ........... waisda![]()
En voor ons plezier even wachten totdat de buurman je gezien heeft![]()
En voor ons plezier even wachten totdat de buurman je gezien heeft![]()
Is ook niks voor de gemiddelde man.............. al die knopjes en schakelaars daar willen we gewoon aanzitten en gebruiksaanwijzing ........... waisda![]()
Vanaf maandag zal de buurman ook in zwembroek rondlopen vermoed ik. We wachten dus nog op het diepte interview..